Aj som fan Liam!!!

Var uppe 06.18 idag. Blir bara tidigare och tidigare :( Gjorde mig i ordning och gjorde Liam i ordning. Inte lätt att komma ihåg allt som ska göras å lämnas osv.

Kom till skolan vid 08.10 typ så var 20 min för tidigt å ändå tankade vi innan. Möttes i gamla matsalen men så blev vi delade i grupp som vanligt å vi fick gå till en annan sal. Blev indelade i tre grupper som skulle ha Datainfo, biblioteksinfo, drogpolicy info och en rundvandring. Min grupp bestod av 7 tjejer plus mig så 8 alltså. Vi började med rundvandringen så vi lärde oss olika salar, nödutgångar osv. Sen hade vi rast, drogpolicy med alla grupperna, Lunch, Biblioteksinfo, rast å sist datainfo så slutade vi. Har haft över 2 timmar rast idag. Lite slappt sådär första veckan.

Liam somnade i bil så han fick sova medan jag gjorde ordning här hemma lite. Sen vaknade han så jag gav han mat. Mamma hade förvarnat mig om att han var gnällig å klängig idag men jag tänkte han saknade mamma. Men INTE då!!! Efter maten var han så gnällig så gnällig. Han står i soffan medan jag ligger där å vet ni vad han gör? Han kör ner alla 3,5 tänder i armen på mig. Fan vad ont det gjorde. Nu har jag en bula å värsta blåmärket där. snyggt. Inte. Han bara skratta åt mig :( Han står ju helt själv nu. Vet inte om jag skrev det igår men :) Sen var vi ute å sprang på gräsmattan jag han å mamma. Dammsög hans rum innan läggdags. Nu sover han å jag ska se en film. Får väl ta å dammsuga dom andra rummen en annan dag helt enkelt :)

Kommentarer
Postat av: Lindan

Vilken buse du har! :) Kan du inte flytta t stan nu? ;P

2009-08-19 @ 20:07:51
Postat av: Jezzica

Om ett år flyttar jag :) Jag är ju i stan varje dag nu ju :D

2009-08-19 @ 21:55:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0