Besök

Liam vaknade  vid 7.30. var bara gå upp å fixa lite käk åt han. Det fick bli välling idag. Sen busade vi å gjorde allt för att han skulle bli trött. Men han bara skrattade å hade inga planer på att sova. Jag blev iaf otroligt trött. Vid 11.30 somnade han äntligen. Nu vaknade han klockan 13 och fick yoghurt så nu e han på sitt rum å leker med traktorn hör jag. Men nu kom han hit å drog i mina lådor ist. Ska ta å stoppa han i vagnen å gå ner till postlådan. Fan vagnen stod ju ute i natt å det regnar nu. Smart Jezzica riktigt bra gjort. Får nog kolla hur blöt den är. Ska ladda på min MP3 spelare innan oxå för är skitkassa låtar på den och då är det inget kul att gå ut.

Daniel kommer från Mellby idag med barnen. Var ett år sen man träffade dom sist. Då kanske Liam kan få leka av sig lite energi med någon annan än mig :D Men dom hade inte åkt än så dom kommer inte dom närmaste 3 timmarna iaf. Så jag hinner nog ner till postlådan å tillbaka. Det är ju trots allt 2 km tur och retur. Men nu blir det musik å byxor på Liam :D

Opps ringa dagiset oxå får jag nog göra.



Kommentarer
Postat av: Malin

Tack så mkt:)

2009-08-11 @ 11:04:27
URL: http://malinjljung.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0