Dagen

Liam kom hem typ 11.20 ca. Han visade Siv (sin farmor) sitt rum. Hon tyckte det var fint. Kul att höra. Sen gick jag, Liam å mamma ut. Liam satt i gräset å smågnällde för sig själv medan jag och mamma badade i poolen. Skithärligt. Frågade man Liam om han skulle bada så vände han bara bort huvudet å låtsades inte höra :) Efter att han fått mat å mamma stått å gungat vagnen i 30 min så somnade han äntligen klockan 14. Så jag gick in och diskade å fixade lite medan han sov. Vid 15 kom mamma in med Liam. Då hade han vaknat utan att jag hört det. Sen åkte vi till Ica och handlade potatis och sallad. Åkte hem å mamma gjorde torskgratäng, potatis och sallad. Gott. Liam åt massa själv. Sen åkte mamma med Janne till syrran och jag tog disken. Så hörde jag något braka i mitt sovrum så jag rusade ju hit med en gång å hittar Liam under byrån. Men så fort jag tagit upp honom i famnen skulle han ner. Å göra vad? Precis. Klättra på byrån. Tog med han ut och stängde dörren för Liam har inget i mitt sovrum att göra egentligen men jag hade glömt stänga dörren helt. Fortsätter diska och ser att Liam öppnar en låda, tar en av sina skor och smiter. Han gick ut å satte sig på gräsmattan med skon i högsta hugg :)

Tänkte lägga in bilder på Liams rum som blev färdigt i tisdags så får ni se om det ser bra ut eller inte :)

Kommentarer
Postat av: jenny

Fint å mysigt rummet blev.

2009-08-11 @ 08:40:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0