Dåligt bloggande

I måndags började skolan 8.30. Vi hade då kontakttid till 11.30. Sen slutade jag :) Och läraren kollade mina betyg å sa att dom inte gällde. Så kul. Pluggat 2 år i onödan å bara börja om!

Idag började ksolan 8.30 igen då. När jag kom dit sa Sandra att det skulle bli skönt med en kort dag. Så jag sa att vi hade ju Palletten. Hon sa att den var inställd så vi gick å frågade lärarn å mycket riktigt den var inställd. Så när svenskan var slut 11.30 så slutade vi =)

Satt å spelade Skip-Bo med mamma. Verkade aldrig som om det skulle ta slut. Men mamma vann till slut å så fort jag la Liam i sängen så somnade han :) Nu ska väl jag oxå lägga mig. Är skittrött faktiskt :(

Kommentarer
Postat av: Tess

men lilla kusin, nu har ju till och med jag börjat blogga igen :P å på nytt :P med massa uppdates :P haha :)

2009-08-28 @ 12:41:44
URL: http://taassiiie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0