DVDn åker ut genom fönstret snart!!!!

Min DVD har börjat krångla enormt. Iof har den gjort det sen jag fick den begagnad i maj 07. Men den senaste 3 veckorna typ så får man köra in filmerna 30 gånger, byta filmer 10 gånger å stänga av å sätta på dvd 3 gånger. efter 32 minuter kommer filmen på. och det börjar bli otroligt jobbigt så den ska jag slänga ut snabbare än kvickt. MEN jag ska köpa hemmabio å vill då ha en ny TV först eftersom jag har en sån där pytteliten gammal utan fjärrkontroll. Och bara en DVD vill jag inte köpa för då hittar jag säkert ett biosystem med DVD som jag vill ha. Så bättre att köpa Bio först å sen DVD om det inte medföljer. Så ser ju mitt problem ut liksom. Ge mig en TV å hemmabio någon? ;)

Nu ska jag gå å fortsätta sätta på filmen för jag har 40 filmer som jag INTE sett å verkar inte få se dom heller :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0