Fest :)

Therese skickade sms förut å fårgade om det inte var denna helgen jag var barnledig. Hon vet mycket väl att så inte var fallet =) Men hon ville att vi skulle umgås. Så eftersom vi inte träffats sen 14 Feb typ så tyckte jag vi kunde göra det idag. Åkte till Åmot och lämnade Liam hos sin farmor. eller på hennes jobb lättare sagt. Sen åkte vi å åt pizza med syrran. Sen åkte vi å kollade in syrrans nya snygga lägenhet. Syrran skulle köpa skrivbord så vi berätta att hon kunde kolla på myrornas. Vi kom 10 min efter att dom stängt :) När vi kom hem fick jag snabbraka mitt andra ben. Rakade det första innan vi lämnade Liam i Åmot. Sen in i duschen å klä på mig å sminka mig så var Therese, hennes pappa Tobba och Bysse här och hämtade mig.

Jag och Therese satt hemma hos henne och snackade mycket skit som vanligt när man inte träffas så ofta som vi velat. maria kom bort för att vara social. Då ringer Tobba och frågar om vi inte ville med ut på sjön. Det ville vi. Kom till sjön och skulle kliva på båten. Det var äckligt. Sen är Therese livrädd för djupt vatten oxå så hon tyckte tobba skulle köra saktare. han stod STILL när hon sa det :) Efteråt hämtade vi Marias syster med folk å körde till båten. Sen åkte vi 3 vidare till Charlottenberg på fest. Var inga jag kände och mest äldre så jag och Maria lämnade Therese där och drog några varv på "stan". Efter 1,5 timme ville Therese med så vi åkte hem till Therese. Maria släppte av oss där och åkte hem. Sen kom Karl, Totte å Per till Therese å försökte få med oss till stan. Jag ville men inte Therese för hon mådde dåligt. Så dom åkte utan oss och mamma kom och hämtade mig.

Var kul så länge det varade och man måste ju få roa sig utan barnen ibland. Jag har ju ändå Liam 24/7 oftast. I morgon förmiddag kommer lillskiten hem igen å då ska vi mysa :)


Therese ;)

Maria :)

Maria går på båten :)

Therese dricker öl för å glömma sin rädsla för djupt vatten :)

Tobba :)

Kommentarer
Postat av: Ewwe

ja dn går för fort. Man hinner inte riktigt med. Detta år har gått så fort. känns som man nyss kom hem från bb och han är redan ett år. fy tycker tiden kan sakta ner lite.

2009-08-08 @ 14:46:01
URL: http://fantaziie.blogg.se/
Postat av: mitha

Hej



kikar in o ser ju att du är värmlänning som jag=) Trevligt!



Hoppas du har en bra helg



hej svejs från mitha

2009-08-08 @ 15:44:04
URL: http://himmelohelvete.se/wp/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0