Fredag idag då :)

Idag hade jag sovmorgon då =) Härligt :p Eller ja Liam vaknade 6.30 men gav han nappen så somnade han om =) Jag gick upp 10 å sen typ kvart över vaknade Liam igen :) Tog upp han så han fick leka. Hantyckte det var jätte kul att plocka ur allt som jag la i lådor. Ni förstår jag, Liam och syrran var på Ikea igår efter jag slutat skolan. Så jag köpte en förvaringsbyrå med 4 lådor i till Liam som han kan ta ur å i själv när han blir lite äldre. Köpte även lite annat smått å gott till hans rum :) Den hyllan jag ville ha till hans rum var inget fin i verkligheten så tog en annan. Men köpte bara 1 då + 4 lådor. Ska köpa en till + 3 lådor eller så men får bli en annan månad =) Gick på 900 spänn där å jag skulle ju inte ha nått :) haha... Sen var det lite kul när vi åt mat för syrran köpte sin mat å en dricka för 77 kronor. Jag köpte min mat, en dricka + barnmeny till Liam och betalade 77.50 =) Gissa om Milli blev paff haha. men jag hade ju Ikea kort å det har inte Milli. Köpte även lite presenter å gummistövlar till Liam på Bergvik. Shit han blir liksom 1 år på torsdag. Helt ofattbart faktiskt. Och jag kommer vara i skolan hela dagen :(

Idag började jag 12.30. Hade svenska. Var typ inga där idag. var väl för att lärarn sa sist att vi bara skulle läsa. Men iaf så gick hon igenom massa saker som vi skulle göra och så. Så jag är glad att jag var där iaf. Vi jobbade över rasten och fick sluta klockan tre ist :) Skithärligt. Åkte till Granngården och köpte regnkläder till Liam. Så nu har jag fått tag på allt som stod på min måste ha till Liam lista :) Sen till Perrys å beställde bläckpatroner. Det var 100 kr billigare där än på internet så bra så :D Och sen handlade jag MASSA mat. Har aldrig haft såhär fullt i min/mitt frys/kylskåp/skafferi. Ska bara köpa Liams välling och gottigheterna till kalaset sen tror jag att vi klarar oss hela månaden :) Och det bästa av allt? Jag har pengar kvar :) Fast ska väl inte säga för mycket med tanke på att jag och Linda ska åka till Charlottenberg på måndag efter skolan och handla lite mer presenter till Liam och lite bra ha saker till mig :)

Nu ska jag ta en risifrutti och se på tv. Så ni har iaf fått en uppdatering nu så ni vet jag lever :)


Min underbara skatt :)

Är vi lika? :)

Liam var väldigt trött i morse så han tog min kudde å la den på golvet å började gosa :)

Han har förresten inte sovit en enda gång idag :) Men sov gott från 17.30-18.30 fick lite mat å somnade med en gång igen så nu vaknar han nog i morgon igen :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0