Frukost

I tisdags var Liam påväg ut med kossan som hör till ena leksakstraktor. Men jag slängde in kossan. Sen dammsög jag å städade å så. Men hittade inte kossan någonstans. Så jag tänkte skitsamma. Men i natt kom Liam å visade mig kossan. Undrar vart han hittade den då jag letat som en galning :) Fick iaf Liam till att somna om vid 23.30 ca. Han sov mellan 18-20 typ sen ville han upp. Lät som han hade rätt ont.

Min mamma skickade bilder till mig igår :) Sånt är alltid kul. Nu väntar jag bara på att syrran ska bränna ut bilder på en skiva till mig och att Linda ska skicka bilderna från midsommar. Då kan jag bränna ut alla bilder på skiva så jag slipper vara rädd för att förlora bilderna. Har redan förlorat massa bilder har jag sett. Men bara på djuren. Huvudsaken är att Liams bilder finns kvar.

Liam sitter på sitt rum och leker. Tror jag. Jag hör någon som drar ut allt på golvet. Synd bara att han inte plockar i efter sig :)
Ska ge Liam gröt till frukost nu å sen funderar jag på att gå ner till postlådan. Skulle börjat i måndags för jag vill gå ner i vikt. Men har inte börjat än. Det blir ju 2 km dit och hem så känns jobbigt. Men vill man bli fin får man lida pin :)

Sen vore det kul om syrran kom och hälsa på eller något. Hon har ju inte sett Liams rum än. Det blev färdigt i tisdags. Jag flyttade till hus 5 Juli så att han skulle få eget  rum så tog det 1 månad att fixa. haha. Men färdigt nu. kanske lägger ut bilder på rummeti nästa inlägg :)


Kommentarer
Postat av: Milli

Var ju där idag :) Jobbat mycket och flyttat vettu.. din skiva brände jag häromdagen och ligger hemma men glömde av att ge dig den..

2009-08-07 @ 21:47:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0