Gårdagen

Var med mamma, Daniel å hans två barn Susanna och Simon. Men sen kom även Linda och Tommy å kollade hur mamma bodde. Eller ja Linda iaf Tommy har ju vart här förr så han fick bara kaffe :) Jag sa till Simon att han kunde gå ner å hämta posten det är ca 1 km. Men Daniel sa att han nog inte gick så långt. Sen gick Susanna ut med hunden och ville gå en promenad. Så när hon börjat gå ville ju Simon med så han sprang efter. Sen kom dom tillbaka med reklam för en månad typ. Då hade dom vart nere å hämtat posten men tagit fel postlåda hehe :D Vid halv sex åkte daniel å barnen hem. Jag och Liam fick gå ner till postlådan och tillbaka. Sen var det bara att göra i ordning han för sängen å sen lägga han.

Vid 21 tänkte jag att jag får nog gå å lägga mig snart så jag får sova tidigt. Men då ville jag diska och hänga tvätt innan. så diskade å sen stod jag och hängde tvätt. Hörde att någon kom och brydde mig inte om det. När jag står å hänger upp handduken på garderobsdörren så hör jag något på mitt fönster men tänkte det nog bara var något ljud eftersom de e så mycket konstigt som låter i hus. Stod iaf å tittade mot fönstret när Lindas huvud dök upp å så säger hon men det var ju inget kul när du står där. Så jag gick ut å där var ju Linda, Tommy, MT och Sara och hunden Rocky. Då skulle tydligen Linda skrämma mig så hon blev lite besviken när jag inte rörde en min haha :D


Daniel och hans dotter Susanna

Linda och Tommy

Daniel och hans son Simon

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0