Hyresvärden

Jag, mamma och Liam åkte in till stan för jag skulle hämta medicin på apoteket. Syrran skulle möta oss i stan och undrade vart vi var. Jag svarade ju givetvis apoteket trots att jag bara var på väg dit. Sen började jag och mamma gå med Liam i varsin hand. Å han var ju inte den snabbaste på att gå direkt. Så när vi är nästan vid apoteket kommer syrran gåendes så Liam började springa ikapp henne. Knappt man hann med nu när man e gammal och allt :) Hon frågade om vi inte var där än. Men trodde hon visste vid det här laget att oftast när jag säger att jag är någonstans så är jag i själva verket bara nära platsen :D hehe

Milli skulle till banken och aktivera sitt nya kort (Jag måste oxå skaffa nytt). Den snygga killen jobbade idag. Kul å ha något att titta på. Sen var det massa snygga killar både på banken å på stan idag. Såklart när jag har Liam med mig för då är det ju ingen som vill ragga. Vad säger man? Du ursäkta eftersom du har barn kanske du har kille men kan man få ditt nr? :) Nej dom får nog vara ute när Liam inte är med. På banken träffade vi iaf våran hyresvärd och hennes man. Vi pratade lite om gräsklippning å snöskottning å så. Jag sa att mamma fick fortsätta klippa gräset själv. (Tar 4 timmar) Å så tar jag snöskottningen för jag älskar ju snö. MEn så sa jag till mamma att hon fick köpa snöskyffeln för de ville inte jag slänga pengar på. Vi sa hej då till hyresvärden och gick på systemet för syrran skulle ha dricka tills i morgon. Är ju hamnfestival här denna helgen. Fast jag ska ju iväg ner. Hade velat gå på EMD men men fler chanser kanske :) Sen var jag på Ica och postade två paket. Tog för lite i frakt som vanligt typiskt jezzica så nu gick jag back 24 kronor :( Då ringde hyresvärden till mamma. Dom hade köpt en snöskyffel så att vi skulle slippa det haha det var ju himla snällt men kändes inte så nödvändigt just idag :)

Åkte och kollade på Liams dagis. Det såg mysigt ut så nu vet man vart det ligger oxå. Synd det ligger så långt från skolan bara. Känns både jobbigt och kul att skolan börjar redan på måndag. Min sista helg innan skolan börjar liksom. Får passa på å mysa skiten ur ungen så han klarar sig utan mamma :D

Nej nu ska jag ta med mig lillen ut i poolen å bada. Han kan göra vad han vill men jag ska bada :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0