Kärlek <3

Liam vaknade 08.30. Var väl bara gå upp då. Illa när man e så trött som jag :) Vi åt frukost ihop för ovanlighetens skull. Fast jag hade korv på alltså stekt grillkorv ingen prickikorv eller annat äckligt. Liam hade äckligt på däremot. Han fick messmör han äter som om de vore godis. Fick i sig två stora smörgåsar å bara en liten bit hamnadse på golvet :) Sen var vi på hans rum å lekte. Han satt å gapskratta så fort man sa något. Han e så himla underbar. Sen har han ett skratt som ingen annan. Min kompis kan ju inte ens höra om han skratta eller gråter haha :)


Sen kan man ju ta att kontakta mig om man vill :)
MSN: [email protected]
Bilddagboken: Liten88a
Facebook: Jezzica Carlmark

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0