Knöl :(

Uppe före tuppen. Vanlig arbetsdag i skolan idag. Hade samhällskunskap å engelska.

Åkte på stan med mamma å Liam efteråt för å shoppa lite. Köpte presenter till Liams 1årsdag :) Fast skorna fick han idag redan. Han var så stolt å ville inte sitta i vagnen å så för han skulle nämligen ut å GÅ :) så himla söt min lilla buse :) Sen köpte jag massa mer saker till han som han inte ska få än. Sen den 31a ska jag å Linda shoppa mera :) Eller hon får bli med men jag ska shoppa mera :) Sen fick jag brev från CSN å verkar som om jag bara får 3000 kr. Hur fan ska jag klara mig på det då? Från 9337kr föräldrapenning till 3000 studiepengar????? Kommer bli väldigt knapert ju :(((((

Åkte hem. skulle kolla på unga mödrar men min 5a funka inte. så gick bort till mamma å satte mig. Hon och brorsan var ute i garaget. Satt iaf å såg på tv när jag tittar neråt å inser att jag har en stor fet jävla knöl på bröstet. Tittade lite nogare å ser att den e äckligt stor. Skickar sms till mamma men hon skrev bara en läkare får kolla på det. Sen kom brorsan in så jag sa till han å kolla men han sa jag kollar fan inte på ditt bröst. Men det gjorde han ändå så skrattade han å sa det är ett myggbett! Mamma kom in och kollade å sa att det kanske var ett myrbett men ingen fara. Här sitter jag å är livrädd för att få cancer, upptäcker en knöl å så skrattar dom åt mig. Bara hoppas det är ett bett å inget värre!

Liam har gått 3 steg själv idag :D Så himla duktig.

I morgon åker skolan till Sandviken. Vad vi ska göra där vet inte jag. Eller ens vart det ligger. Hoppas vi inte ska leka :(

Lägger ut en bild på Liams nya skor å min knöl. Så om ni vet vad det är för knöl så kommentera!


Ni får titta noga så ser ni. Syns inte lika bra på kortet som i verkligheten

Kärlek på första ögonkastet <3 :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

det är inget farligt en cancer knöl syns inte utanpå den bara känns om du klämmer. ser ut som ett bett

2009-08-21 @ 10:44:55
Postat av: jenny

Vilka ursöta skor! Dom kan kan han nog springa i snart :) Finns så mycket fint å skojigt att köpa till våra små pojkar!

2009-08-21 @ 18:21:23
Postat av: Jezzica

Ja en del finns det allt. Men tycker att det finns massa mer till tjejer. :(

2009-08-21 @ 18:30:24
Postat av: jenny

Ja det håller jag med om tjejavdelningarna är oftast dubbelt så stora som pojkarnas, lite tråkigt för dom behöver ju också kläder!

2009-08-21 @ 21:14:35
Postat av: Anonym

Ja man tycker ju det iaf. Man kanske får uppfinna lite egna snygga kläder till killar :)

2009-08-21 @ 21:21:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0