Misslyckad Mannagrynsgröt :)

Liam vaknade klockan 8 idag med. Han fick välling sen somnade han om. Så klart jag oxå passar på :) Sen vaknade han vid 11.30 så då gick vi upp. Jag försökte mig på att göra mannagrynsgröt för första gången i mitt liv. Och nej ingen av oss åt upp. Hade tagit lite för mycket salt faktiskt. Stod en halv tesked. Men jag läste 1,5 tesked så var inte det minsta gott. Men man måste väl misslyckas med allt innan man lyckas :)

Sen badade jag Liam. Han ska ju till farfar idag å då kanske det inte är så bra å ha gröt i håret ;) Liam satt å tjoade å lekte å plaskade. Sen skulle jag ta schampoo så började gnället. Han vill inte bli ren. Så var bara tvätta fast gråten och sen ta upp han med en gång. Gick å lekte på rummet. Med vattenpistoler valde han idag. Sen höll han på å somna  knät så jag la han i sängen. Nu ligger han och sussar så sött. Men snart dags å väcka han för Roland kommer klockan 15 å hämtar honom.

Kommentarer
Postat av: Manilla,mamma till Liam

Hej hej :) hittade hit genom en tråd på familjeliv om unga mammor som bloggar, alltid kul att läsa.

Ser att du har en lite Liam, väldigt fint namn detta hehe :)Söt va han också

Kraam

2009-08-13 @ 18:02:37
URL: http://maanilla.blogg.se/
Postat av: Manilla,mamma till Liam

Ja de e sant, jag ville också ha ett lite ovanligt namn. Kände eller visste ingen som hette Liam så jag tyckte att de blev jättebra. Men världen e liten och det sprider sig snabbare än va man tror tydligen

Tack tack, han föddes 16/12 2008, din Liam då?

Kram

2009-08-13 @ 23:25:15
URL: http://maanilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0