Ny blogg

Jag vill börja med att tacka Louise för designen. Hennes blogg är www.Louisekumlin.blogg.se om ni vill kolla in den.

Sen har jag bloggat ett bra tag. Men min blogg www.Jezzicac.blogspot.com är nu lagt på is för denna. Så kommer inte uppdatera den men den finns kvar för min skull. Så ni vet det :)
 

Så vad har jag gjort idag då? Jo jag, Liam, mamma å brorsan Chrilloff åkte in till stan å handlade lite. Sen blev vi med till Nordells där brorsan skulle träffa Kajsa. Hans lillasyster. Hon var jättesöt. Blir 12 år i år tror jag. Dom har inte setts på 10-11år. Det var lite kul. Vi släppte av brorsan där efter att vi tagit kort på dom ihop så åkte jag, mamma å Liam hem. Maria (Kajsas mamma) var sig iaf lik. Bara att hon var mörkhårig ist för blond.
På väg till stan så sa mamma till Chrilloff att nu får du ta kort på henne så vi med får se. Brorsan svarade ja med vadå? Å mamma sa men du har ju min gamla väl? Å Chrille svarade ja men då måste ju batteriet laddas först. Sen när vi träffade Kajsa å Maria så sa mamma ställ upp er så vi får ta kort. Å det ville ju Maria med göra så hon sa Kajsa du har inte med kameran eller? Å hon svarade Nej det har jag inte för det är inget batteri. Syskon tro? =)

Nu på kvällen har jag å Liam suttit ute med mamma och Janne. Liam lekte kasta pinnen med hunden. Det tycker han e skitkul konstigt nog. Nu ligger Liam och sover i sitt egna rum som blev färdigt igår :)

Kommentarer
Postat av: milli

Vad söt hon var :) Kul att se. Jättefin blogg :D

2009-08-06 @ 11:14:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0