Ritamäki



Idag var det till att gå upp ännu tidigare. 1 timme tidigare alltså. Redan vid 7 var jag uppe :( Brorsan som skulle åka med var seg som vanligt. Men åkte iaf vid 8.20 släppte av brorsan på skolan först. Sen släppte mamma av mej. Vi åkte till ett ställe som hette Ritamäki. Tog 1,5 timme dit. Sen fick vi gå antingen 8,4 km eller 1.3 km till stugan så jag tog den korta vägen. väl vid stugan var vi 10 pers som satt å prata å gjorde inget alls i väntan på dom andra. Vi var framme klockan 10.32 vid bussarna å 10.57 vid stugorna. Sen vid 13.30 å 13.45 typ kom resten av gänget som tog den stora sträckan. Så då begav vi oss ner till bussen med en gång så dom fick inte vila mycket :) Det blåste väldigt kallt. Men var rätt mysiga stugor. Var vid skolan 15.45 å mamma stod då å väntade på mig. Åkte och handlade lite mat på konsum å sen åkte vi hem. Liam somnade nästan precis så jag ska duscha. Skulle dammsuga oxå men orkade inte det så gör det i morgon eller något :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0