Shopping i Charlottenberg

Vaknade 07.48 av Liam. Shit fan. bara slänga på sig kläder, gå å väcka mamma å brorsan, byta blöja å ta på Liam ett par byxor och gå till bil. Var på skolan 08.20 ca så kom iaf inte försent :) Mamma gav Liam frukost hoppas jag :) hehe

Klockan 11 fick vi sluta idag. Så Linda kom och hämtade mig så åkte vi till Charlottenberg. Jag fick Liams present av BR fick välja. Ville ha lastbilen men han fick inte den eftersom han var 1 bara synd. Å så ska man ju få samma månad men han fyller ju på torsdag så han tyckte vi lika gärna kunde ta det idag. Så jag köpte massa presenter till Liam. Men även lite ha bra saker till mig =) Vi käkade lunch med syrran ocå på Mc Donalds.

Åkte hem till Linda och kollade hur hon bodde :)  Så nu har jag sett det =) Sen åkte vi hem till mig. Gick till mamma och hämtade Liam. Det första man såg var hans jätteskrubbsår i ansiktet. då hade han tydligen ramlat ner från trappan rätt ner på grusgången. Så han har en bula oxå :( Sen hade han tydligen haft en fästing på rumpan. Dom verkar vara på hugget iår :(

Nu ska jag plocka lite här hemma å så sen blir det tidig natt idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0