Sofia och Henrik

Liam vaknade halv sju idag. han börjar väl bli van vid det. Gav han nappen så somnade han om. Vaknade halv tio av att han låg å slog i väggen :) Efter frukosten gick vi ut med hans bil så åkte han några varv på gräsmattan. Sen satte vi oss i den riktiga bilen å åkte in till Ica i Edane för å köpa kuvert. Sen gick Liam ett steg till idag. så nu har han tagit 4 steg min stora pojk :) Sofia kom hit. Hon försökte sätta på I taket lyser stjärnorna. Men hon gav upp. Ni som läste mitt andra inlägg förstår ju varför. Jag gav oxå upp förut å såg på tv ist. Men nu satte jag på filmen. När den kom på sa Sofia men wow :) haha. Vi såg på en och en halv film innan Henrik kom hit. Han frågade om vi tittade på filmen. vi sa nej eftersom den inte verkade bra. Så han valde en annan film som vi tittade på. Sen åkte han och Sofia hem och jag sitter här å rensar musik å spelar lite spel. :)


Kommentarer
Postat av: sofia

snyggaste bilden på mej iaf;)

2009-08-23 @ 12:36:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0