Söndag

Liams pappa väckte mig 07.45 av ett sms. "jag kommer inte idag." Så var det med det!

Sen somnade jag om och Liam vaknade 10.31. Trött han måste vart :) Hann knappt äta upp frukosten förrän syrran skrev att hon skulle komma hit. Vi gjorde inget vettigt alls faktiskt. Sen åkte jag och syrran in till stan å åt mat å kollade in hennes lägenhet igen. Sen åkte vi vidare till Linda i Jössefors där vi mötte upp mamma å min lilla skit :) Sa hej då till syrran och åkte med mamma och Liam hem. Vi hämtade upp Sofia först. Jag, Sofia och Liam gick ut å gick. 2 km idag. Min kusin Jannike sa förresten att jag gått ner att det syntes på magen. Kul att höra så nu kanske man får fortsätta när man vet det ger resultat :) Sen åkte Sofia hem. Liam somnade inte förrän 21.30 typ. Tråkigt då jag börjar skolan i morgon och måste upp tidigt. Känns jättejobbigt att behöva gå i skolan igen och träffa massa folk man inte känner. Har ju inte ens gått i skolan på 3 år. fan nu vaknade Liam. Får gå å ge han nappen. Sen duscha å sova. å hoppas morgondagen går fort. Är ju alltid värst första dagen :)

Kommentarer
Postat av: jannike

Fan ja hade kastrerat honom! Vad är det som gör att poppor helt enkelt inte har något ansvar för sina barn? Ne skitfarsor gör mig vansinnig för såna har vi sett nog av. Ta hand om er, jättekul att träffa er i helgen :)

2009-08-17 @ 09:28:57
URL: http://imsevimsevilse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0