Tidigt

Idag kände Liam för att gå upp tidigt. 8.30. Det är egentligen inte så tidigt för andra föräldrar. Men för mig är det tidigt då Liam vaknar vid 10. Men de gör inte så mycket. Var bara jag som hoppats han skulle sova riktigt länge idag när han var vaken vid 4 i morse. Men nej då. Han behöver nog inte sin skönhetssömn lika mycket som jag :) Vi stod iaf å kolla på sopbilen som kom 8.30 i morse. Såg ut som om han stod i mitt hus men det gjorde han ju inte som tur var. Liam tyckte det var spännande att se på. En gammal gubbe tyckte iaf inte jag var kul å se på :) Idag ska nog Liam vara still för han har redan ramlat å slagit i huvudet hela två gånger.

Sen ringde jag THT å kollade om någon skulle in i min lägenhet. Men då säger hon att någon KANSKE ska in isf 1 Okt. Hur kul är det då? Jag hade ju velat bli av med den innan. Å eftersom hon sa kanske så kan jag väl inte hitta en hyresgäst på egen hand iaf för då ska hon säkert ha lägenheten. Så jaja de e väl bara fortsätta betala en tom lägenhet ett tag till då antar jag!

Kommentarer
Postat av: Jennie

Fin blogg.. ;)

2009-08-06 @ 15:09:19
URL: http://veeka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0