Titta :)

Idag gick vi upp 07.30 för Liam tyckte tydligen det var passande på en lördag :p Vid 9 åt vi frukost. Jag gjorde mannagrynsgröt för 2a gången och vet ni? Det blev perfekt idag :) haha man lär sig av sina misstag. Vid 10 började jag bygga ihop Liams hylla jag köpte på Ikea. Sen satte jag upp lampan och hyllplanen. Så nu är det bara en byrå till och syrrans present till Liam som är kvar sen e hans rum helt färdigt :) Gjorde mat idag men glömde göra grönsaker eller sallad till. Så gick det med mitt nyttiga liv haha. Får tänka på det tills i morgon då :p Ni får se bilder på rummet sen. Nu ska jag spela lite på king.com :)

Och när jag tog upp Liam ur sängen vid 5 så pekar han mot hyllan med böcker jag satt upp å så säger han titta :) Så nu säger han mamma och titta :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0