Trött

Jag är otroligt trött idag. Vart det väldigt ofta på sistone har jag märkt :( Vaknade vid 4 i morse av att jag var sugen på mjölk. Ja precis mjölk. Men orkade inte gå upp så somande jag om. Sen klockan 9 vaknade Liam så då gick jag upp å tog ett glas mjölk och gjorde i ordning gröt till Liam. Han åt å drack vatten för en gångs skull. Han brukar bara spotta ut det om han får vatten.

Har vart riktigt duktig idag med. Fyllde på min telefon. ringde försäkringskassan och frågade om någon annan kunde ta ut någon dag för Liam med ersättning. Men det gick inte så klart. Sen ändrade jag så att jag bara får föräldrapengar 2 dagar i veckan ist för 7 som jag har nu från och med 17 Aug. Sen ringde jag Liams dagis som han ska börja på. Jag sa att jag hette Jezzica å att min son skulle börja där 7 Sep å hon svarade jaha Liams mamma vad kul. Så dom verkar ha bra koll iaf det var skönt att höra. Jag måste vara med på inskolningen första veckan men andra veckan kan mamma ta för då slipper jag vara ledig från skolan så mycket då jag inte får betalt om jag e borta för mycket. Jag börjar ju plugga 17 aug så Liam får vara hemma med mormor tills han börjar på dagis. Fick iaf hans schema för dom 2 inskolningsveckorna. Var skönt att det bara var några timmar om dagen för då kan jag ju komma senare till skolan bara så är jag ju inte borta hela dagarna. Men får kolla hur mitt schema ser ut och prata med lärarna och så. Hoppas det löser sig för vill ju helst vara med på Liams inskolning men ändå gå i skolan så jag får pengar annars kan ju inte vi leva.

Liam sover nu så jag ska ta mig en dusch medans så jag blir en människa igen å ingen gammal zombie som inte orkar hålla ögonen uppe.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0