Vad är SMS?

Idag vaknade jag vid 04.30 av att ett myggbett på stortån kliade som bara den. Somnade om efter en timmes kliande typ. 07.13 vaknade jag av Liam. Bytte hans bajsblöja å la han igen å han somnade direkt.Sen vaknade jag vid 10 igen av Liam så då fick han frukost. stoppade han i säng igen å han somnade direkt så då gjorde jag det med. 12.04 vaknade jag av att syrran skickade sms å ville komma. Så då gick jag upp. När hon kom så vaknade Liam så vi gick ut å satte oss och titta på när mamma klippte gräset. Det tyckte Liam var skitkul. Vid 15 åkte jag och syrran in till Edane å köpte chips. Åkte hem igen å hämtade Liam hos mamma för han fick sitta kvar å titta på henne :) Såg på film. Kungliga familjen. Den var jättedålig må jag säga. Efter filmen åkte jag, mamma å Liam med syrran till huset eftersom hon skulle få eventuella köpare på soffan på besök å ville inte vara själv. När dom åkt åkte vi till keramikaffären å köpte ett troll mamma ska måla åt min fasters ex. Åkte till konsum å sen hem. Liam somnade 18.30 så jag har suttit här rätt länge. Men nu ska jag gå å se på någon film sen väcka mamma å sen ska jag sova tidigt :)

Till rubriken så är det söndag idag. Liams pappa brukar ha honom då alltså. Men idag har han inte det. Han har inte ens skickat sms. Kan man inte skriva idag kan jag inte ha Liam eller e det fel av mig å vilja veta om han ska ha honom eller inte? Han får nog inte ha honom nästa söndag heller eftersom jag nog ska på 40års kalas i Sollebrunn då. Men drabbar ju inte mig.



Kommentarer
Postat av: jenny

Vilken liten söting du har!



Synd att vi inte kunde komma på kalaset för då hade nog våra pojkar haft skojigt. Det skilljer ju inte så mycket på dem. Får bli en annan gång.

2009-08-11 @ 08:37:10
Postat av: Anonym

Ja det var tråkigt att ni inte kunde komma. Men kanske att dom hinner leka så småningom ändå =)

2009-08-12 @ 19:16:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0