Lördag, Söndag, Måndag, Tisdag och Onsdag :)

Lördag:
Jag, Liam och mamma åkte till Carro, Kenny och Novalie för att släppa av Liam och sakerna. Mamma åkte så fort sakerna var lämnade å sen var jag kvar i en halvtimme och lekte med Liam å Novalie. Han hade inte träffat dom på 3 månader så kändes lite konstigt att lämna han där under natten. Kvart i sex lämnade jag iaf deras hem och gick upp till Lisa. När jag står utanför hennes port ringer jag till henne för att bli insläppt å då berättade hon att dom skulle mötas på konsum så var ju bara traska ner hela vägen igen :D Där satt Frida, Lisa och Mikaela å väntade. Sen kom Sara så vi gick in och handlade allt vi behövde till vårt pepparkakshus. Vi skulle bygga ingesund men det blev skit av alltihopa så vi bestämde oss för att bygga något annat dagen efter. Åkte ifrån Lisa 00.48 ca så var rätt trött när jag kom hem. Men vi hade jäkligt kul. :D

Söndag:
Klockan elva hämtade jag Liam hos Carro och gick direkt till Pronto och lämnade han till Fredrik. Hann iaf säga hej å hejdå till Liam typ. Sen satt jag och mamma hos hennes kompis Lisbeth tills jag skulle träffa tjejerna igen klockan 12. Men så skickade en att vi skulle träffas ett ist å en skickade att vi inte skulle träffas förrän till kvällen. Så jag fick inte tag på någon av dom så jag åkte hem. Hann knappt komma hem förrän Frida ringde å sa att jag skulle komma till konsum. Så jag åkte direkt till Lisa å var där runt två ist å hjälpte henne och Frida med det nya huset. Oliver var hemma oxå :) Vi gjorde färdigt ett hus. Fredrik kom och lämnade Liam när jag passade Oliver så fick ju dra med han ut. Fick ha liam på armen, bära tre papperskassar och hålla Oliver i handen. Det var inte det lättaste. Tackar till snälla grannar som håller upp dörren. När Lisa kom hem från affären så gjorde vi iordning lite mat. Kycklingsallad så satt vi å mös jag, Liam, Frida, Lisa och Oliver :) Var jättemysigt faktiskt :) Var hemma vid 22.30 typ.

Måndag:
Var i skolan å fixade våran lilla överraskning. Fick tag på Kassmand å frågade han om han kunde fixa det. Å han började prata på att det skulle vara i en viss ordning å skriftligt å vem som gjorde vad å så. Så jag frågade öh vad snackar du om typ? Han snackade om nått som musik skulle ha haha :D Men fick Lars till att ordna sakerna åt oss :) Sen bar det av hem å fick inte så mycket vettigt gjort som jag borde fått.

Tisdag:
Vaknade 03.30 av Liam. Han hade 39.6 graders feber.. Hade med honom i min säng så att han blev tyst så jag kunde sova. Men var inte mycket för han ville inte ligga still. Vände å vred å snällde så vid 6 gick jag upp å satt å gosade med han ist. Var i skolan ändå så mamma passade Liam. Fick veta att jag har 2 prov på torsdag. SHIT.. jag kan inget om sammhällskunskap ju. Eller jag fattar inget av det lättare sagt. Eller den delen om demokrati som vi ska ha prov på... Och sen engelskaprov... Hmm. Fick även veta att den tredje läraren INTE vill avvara 15 minuter åt oss att göra överraskningen på så verkar inte bli nått... Kul när man övat i 3 veckor. Vi har ju fått godkänt av 2 utav 3.. Löjligt måste jag säga... halv fyra var jag på Liams dagis å hade utvecklingssamtal. Var konstigt att åka dit när man inte skulle hämta en liten Buse. Maria (Hans fröken) berättade att han var så god å glad. Under samlingen satt alla barnen i ring utan Liam för han gick alltid å satte sig i dörröppningen å var med i allt som hände fast han inte satt i ringen. Men när frukten kom fram så gick han fram å satte sig i ringen. Haha muta lillen med mat så kommer han :D Hon sa oxå att det enda som var problem med Liam var att han inte gillade att få på sej kläder. Det gick rätt bra om han slapp vänta på dom andra barnen men fick han sitta åvänta på dom blev han arg. Som om jag inte visste det :) Hon sa att jag hade ne väldigt fin å underbar son som man såg var älskad och trygg. Sen slutade hon samtalet med att jag verkligen skulle vara stolt över honom :) Kul att höra sådant tycker jag :) Jo förresten Liams bilder kom idag =) Dagiskorten. Jättefint verkligen. Så nu har jag problem med att välja vilken storlek vem ska få typ.. Övat massa på Samhällsprovet idag oxå. Syrran kom hit å vi snackade lite å såg på desperata hemmafruar. Visade Milli Liams kort och vet ni vad hon säger??? Men du dom är ju inte lika. Så jag tittar å nej visst fan e dom inte lika. Det är 2 olika kort på Liam. Båda är jättebra men nu har jag problem med vilket kort jag ska behålla och vilket jag ska ge till Fredrik.. Hallå får man verkligen ha två olika kort? Elakt å göra så tycker jag. Men men får väl kopiera eller behålla ett mindre kort i den andra eller nått jag vet inte :)

Onsdag:
Var inte i skolan idag. Var hemma med Liam. Men nu har han ingen feber längre så i morgon får han gå på dagis å jag får åka å göra två prov :( Städade lite, lekte lite å var t.o.m ute å gick 2 km med Liam.... Mys :D Sen vid kvart i sex var jag på skolan medan mamma och Tommy hade Liam. Vi hade nämligen pysselkväll där idag. Fick lite fika å ett julkort :D Var en otroligt kul kväll måste jag säga. Klockan nio slutade det å mamma hämtade mig. Nu längtar jag lite tills på lördag :D :D :D hihi Eller ja MASSOR :D Tror att mamma gick med på att vara barnvakt? =)

Är mycket som händer nu fram tills 18 Dec. Slutar skolan då =) Sen är det snart jul :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0