Musikcafe :)

Tänkte skita i ksolan idag. Men i sista sekunden kom jag på att jag har matte å det har jag missat lite för ofta så var bäst att gå ändå.Höll på att somna på lektionen då det inte blev så mycket sömn i natt. Men jag klarade mig vaken iaf :) Tjugo i tolv kom mamma och hämtade mig. Vi gick å köpte 2 par vantar till Liam eftersom jag inte hittar dom jag köpte för 2-3 veckor sen å de börjar bli kallt. Sen köpte jag en röd klänning till mig oxå eftersom jag måste ha nått rött i skolan en dag. Handlade lite på konsum oxå. Sen åkte vi hem. Jag sov i 1,5 timme. Asskönt. Klockan 15.30 typ åkte vi å hämtade Liam på dagis. Han satt å lekte med ett lejon och en tiger så han tyckte inte mamma var så intressant idag. Gjorde iordning hamburgare när jag kom hem. Liam ville inte äta såklart. Milli kom och hälsade på. Vi gick till mamma och spelade skip-bo. Liam var Mister GNÄLL så mamma sa att hon inte längre ville passa honom om han höll på så å det tyckte Liam var så kul att han satt å skrattade en massa ist. Sen sa jag hej då till lilla gubben som jag hann att gosa lite med idag efter 3 dagar. Åkte med syrran till Tommy och hämtade hennes dator och vidare till Ingesund där syrran släppte av mig. Mötte upp Sandra, Mikaela, Frida, Sara och Lisa med sin son Oliver. Vi gick ner till källaren och satte oss bekvämt och så att vi såg :) Haha. Musik grund hade uppvisning i sitt musikcafe igen. Förra gången fick jag gå i pausen eftersom Liam var så arg. Men idag fick jag se allt och det var så bra ås bra :) Jag gillade faktiskt Ich Will. Typ bättre än originalet men var givetvis fler låtar som var bra :) Nu är jag hemma och sitter å läser på samhällskunskapen. 2 kapitel :( har prov i morgon på förmiddagen och jag har inte läst ett dugg å inte fattar jag det jag läser heller. Men men det går väl som det går kan jag tänka mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0