New Moon :)

Blev inte mycket sömn i natt ska jag säga er. Trött som ett as i morse. Inte för att det är ovanligt men. Vi började med svenskan. Vi gjorde våran tidning så alla satt i datasalen. Men så sa Lotta (lärarn) att salen var bokad så alla fick spara och gå. Jag sparade på min server å när jag gick för å skriva ut i biblioteket så fanns inte min server där. Så Lotta tog med oss till lärarrummet. Men fanns inte där heller. Träffade på Hans (Datakillen) så sa till han att det inte gick å kolla sin server i biblioteket. Han sa att jag var oteknisk å typ dumförklarade mig. På ett snällt sätt då givetvis :)  På lunchen hade vi roligt med en grej som ni inte får veta :) Sen kom syrran inom och hämtade min kamera så hon kunde ladda den för min laddare har legat hos henne sen halloween. Så ofta behöver jag ladda kameran haha. Sen var det palletten. Vi såg på Transamerica. Slutade 14.10 men syrran var hos frissan så hon hämtade mig först 14.45 typ. I väntan på syrran så stöte jag ihop med Hans igen. Så sa han du hade rätt. Så berättade han att det var fel på datorn i biblioteket å att han fått sig en bakläxa. Så jag skrattade lite åt han eftersom jag inte var så dum trots allt :) När vi skulle åka å hämta Liam kom jag på att jag glömt bilbarnstolen. Så fick ringa mamma å säga att hon fick hämta Liam. Det gör hon och när jag och syrran passerat Edane så ringer mamma å frågar om min dörr är öppen så hon kommer in med Liam å det var den ju inte. Så vi fick vända och åka tillbaka 5 km för å låsa upp min ytterdörr :) Sen begav vi oss vidare mot karlstad. Gick igenom Bergviks köpcenter på 45 min. Ni som gått med syrran vet att det gick otroligt snabbt. Hon hann t.o.m köpa två saker :) haha. Sen lämnade vi in bilen på solfilms olsson. Han var sjuk så skulle inte ta emot oss egentligen men Milli hade inte kollat sin mail där han skrivit att han var sjuk. Lennart (Solfilmskillen) körde ner oss till stan å efter en liten väntan kom Robin :) Vi träffade honom och hans familj på väg till Spanien 2004 och har inte träffats på 4-5 år. Gick å köpte biljetter till New Moon. Sen kollade vi in ett fik som var fullt. Så vi gick vidare till nästa. Där står personalen och serverar det vi beställt samtidigt som dom pratar om bajs på väggarna. Det tycker iaf jag är dålig stil av personalen.. Senare drog vi runt på stan å kollade i affärer. klockan sju stängde dom så vi tog bussen till IKEA å det var första gången jag och Milli åkte buss på SMSbiljett. Coolt :D Hade otroligt kul åt att Robin skulle testa sängar och när han satte sig i fotöljen :D 20.09 toog vi bussen tillbaka in till stan å köpte dricka till Bion. Började bli lite stressade eftersom Lennart skulle lämna bilen på stan innan Bion så att vi slapp åka hem till han mitt i natten. Kvart i nio köpte vi lite popcorn och snacks i väntan. Milli gick ut å paxade en parkering medan jag och Robin gick ner och satte oss. Milli kom ner och satte sig. Reklamen börjar. En gubbe kommer in och säger att han måste säga något innan filmen och det har han gjort nu så gick han typ haha. Filmen började. Robins arsle somande. Den var 2 h 10 min lång :) Mycket bra film och nu vill man se trean som kommer nästa år först :( När filmen var slut och vi skulle köra hem Robin så körde Milli över hans fot. Det tyckte jag var otroligt kul :D haha. Han kom hem helskinande iaf. Kul att träffa han igen måste jag säga. Nu ska jag sova för är astrött....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0