Fars dag

Liam väckte mig kvart i tio. Brydde mig inte om det för idag skulle jag få sova :) Men så fick jag sms av fredrik att han inte kommer idag. Då fick man den där gnälliga klängiga ungen på halsen ist för att sova. Kul. Liam är nämligen ordentligt arg idag. Verkligen inget duger. Förutom när jag dammsög stora rummet. Då tog han soffkudden å la den på köksgolvet å satt där med nappen i mun å nallen i knät å stirrade på mig. Så slutade jag dammsuga så börja gnället igen. Vi gick till mamma för att använda skrivaren men det blev inte som jag ville så jag ringde mamma men hon kunde ju inte hjälpa mig. Så nu sitter jag här å är väldigt förbannad på att det inte går som jag vill. Jag har nämligen dåligt tålamod och ett himla kul humör. Kul att det är just det som är det enda min son fått från mig. Nästa unge ska INTE få mitt humör. Jag har blivit kär i en väldigt bra låt oxå. Mattiaz - Skandalen. Såg musikvideon häromdagen å ser att en kompis är med i videon. Det var lite kul faktiskt. Ni borde ta och titta på videon eller iaf lyssna på låten :) Nu har jag slängt Liam i säng och ska dammsuga resten av huset. Sen diska å sen får vi se vad jag gör. Hade vart kul att gå ut å gå men Liam har sprungit iväg med min MP3 å jag hittar den ingenstans. Frågar man Liam vart den är så skrattar han bara.Inte låg den i hans lådor som vanligt iaf :( Jaja man hittar den väl när man inte vill ha den :) Grattis till alla pappor som bryr sig om sina barn :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Liam lyckades leta frma mitt ljus som han städade bort sist.. Det låg på bordet när jag kom hem efter att marie haft han där :) Å jag har pratat med Robin och fått veta massa hemligheter hehe...

2009-11-08 @ 22:49:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0