Fredag

Sovmorgon som vanligt på fredagar :) Vaknade kvart i 10 av att Liam grät. Det är inte ofta han gråter. Men tyvärr fick han ligga kvar där och gråta i 45 minuter. Han var riktigt arg i slutet kan jag säga. Jag fick nämligen sendrag i vaden.Det gjorde verkligen så himla ont. Kunde inte röra benet på 30 minuter. När jag väl kunde röra benet lite försökte jag ta mig ur sängen. Eller säng å säng. Min madrass på golvet för jag har ju ingen säng. Det tog typ en kvart för jag kunde inte stödja på benet. Sen hoppade jag på ett ben bort till Liam. Han hade ju bajsat så därför han var arg. Bara ta han på armen och hoppa till andra änden av huset. Släppte ner han å gick iväg till datan. 10 min senare kommer Liam igen. Han hade bajsat. Så var bara ta han igen å hoppa bort å byta blöja. Sen klädde jag på han å gav han lite mat. Vid typ halv tolv kunde jag stödja på benet men gjorde fortfarande ont när jag gick på det. Kvart i tolv åkte vi hemmifrån. Släppte först av brorsan på skolan, åkte å tanka. släppte av Liam på dagis å sen gick jag av på skolan. på lektionen fick vi veta att vi skulle sluta två. Kunde dom inte sagt det innan? För nu åkte jag ju hela vägen till skolan för 1,5 timme då vi bara satt å prata om jul typ. Hade givetvis glömt min telefon hemma så fick låna Alis telefon å skicka sms till mamma. Vi åkte å käka på shalom å sen hämtade vi Liam en timme för tidigt. Han blev så glad över att se mig. Han springer alltid å möter mig och vinkar. Det är jättegulligt :) När Liam somnat på kvällen gick jag över till mamma för å bränna ut mina bilder. Bad mamma om en vadmassage efterso det fortfarande gjorde ont. Mamma är utbildad men brukar aldrig vilja massera min rygg pga att hon inte har något bra underlag som hon brukar skylla på. Men hon gick allt å hämtade oljan så gav hon mig vadmassage. Hon sa att hon kände att mina muskler var väldigt spända så skulle hon massera för länge skulle jag ha ont av det idag. Och vet ni? Jag har fortfarande ont i vaden å känns som jag ska få ett sendrag till snart :( Liam sitter å slår golvet med en fotpall. Ska väl gå å sysselsätta han nu :)

Kommentarer
Postat av: mia - 17år och blivande tvåbarnsmamma!<3

Aa okej, de va smart tänkt :).



Vi firade farsdag redan igår, baraför att Niklas (Williams pappa) åker hem imorrn.

Och han fick ett örngott där de stog "världens bästa pappa" på. Och sedan ett stort lottopaket (med massa triss osv!), och sist men inte minst köpte jag en tårta som vi mumsade i oss.

Och Niklas verkade uppskatta farsdag presenterna :).



Jag har inte heller någon större kontakt med min pappa. Träffar honom ca 2-3gånger per år.

Men jag skickar alltid grattiskort, julkort och farsdag kort till honom. (Han gör de samma när jag fyller år och till julafton!).

Så till honom köpte jag bara ett kort och ett lottopaket. tror han blir nöjd. De är ju tanken som räknas! :).



//Kram, Mia

2009-11-07 @ 12:27:36
URL: http://snuttegubbe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0