Gullungen sjuk än

I natt ville Liam verkligen inte sova. Så vid tre fick jag nog å beslöt mig för att ha honom i min säng för första gången. Jag som lovat att aldrig ha honom där. Men men. Han somnade iaf å höll på å ta HELA sängen hela tiden å flyttade man på honom vaknade han ju så jag låg mer på golvet än i sängen. Han vaknade en snabbis vid halv tolv å då la jag han i sin säng å han somnade om med en gång så jag gick oxå å la mig. Sen sov vi till kvart över tre :) Men är trött då sömnen inte var så bra. Liams feber har vart mellan 38.3 å 39.6 så är rätt låg idag. Men han äter mycket mindre å dricker mycket mindre. Så nu bajsar han grönt vatten oxå. Mysigt värre. Snälla gubben bli frisk!!!! Har precis lagt Liam igen men han vill verkligen inte sova. Jag vill iaf sova... :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0