Hittat MP3n :D

Har inte vart i skolan på två dagar pga Liam är sjuk än. Men i morgon ska jag dit å Liam ska till dagis för första gången på 1,5 vecka. Han sover knappt. Just nu klockan 01.12 står han i mitt sovrum å spelar fotboll.. Men det är bara att han är gnällig å inte sover kvar annars är han nog helt återställd tror jag. Han har blivit kallad på fredag för att ta svininfluensa vaccin. Jag vet inte om jag vill ge Liam men ska åka dit å prata med dom iaf så får vi se om han blir vaccinerad eller inte.. Syrran var här några timmar förut. Å då kom jag på en snilleblixt. Jag skulle skruva isär datahögtalaren å se vad Liam stoppat in för kul där. Hittade ju en napp och lite formar där häromdagen när jag stoppade in mina fingrar å tog allt jag nådde. Trodde den var tom men skakade lite på den å insåg att nått mer låg där så skruvade upp botten. Å japp mycket riktigt en måne och en svamp form låg där, en napp OCH min MP3 :D Gissa om jag blev glad. Syrran bara skrattade åt mig. Så nu har jag ställt högtalarhålet in mot väggen så låter inte så bra men han kan iaf inte stoppa in något mer :) Om man ska försöka dumpa ungen i sängen igen kanske? Har förresten köpt en chokladkalender till mig och Liam idag :) Han valde en själv å när jag sa att vi kunde köpa en senare å la tillbaka den han tagit så blev han sur å gick å tog den igen så jag fick snällt köpa :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0