Liam Vaccinerad :(

Kom till skolan 12.10 å fick höra att vi inte hade svenska idag. Tyckte det var dåligt informerat isf. Så vi satt kvar till halv å då visade det sig att vi visst hade svenska. Vi var 5 elever å 3 lärare. Slappt må jag säga. Vi fick sluta tre idag så jag och syrran åkte å hämtade Liam å sen åkte vi till verkstaden för att kanske få Liam vaccinerad. Jag ville ju inte ge Liam vaccin så ville prata om sånt först. Men tanten jag fick var mycket dålig å otrevlig. Allt hon sa var utan vaccin dör han med vaccin händer inget. Det var allt jag fick veta så jag sa till henne att jaja ge sprutan då väl. Bara för att jag vet att Liams pappa vill att jag ska vaccinera han. Är några fler som sagt att det nog är bäst eftersom Liam har astma. Men jag är inte ett dugg nöjd med att han nu är vaccinerad.... Efteråt handlade vi lite, käkade lite mat å åkte hem. Väl hemma var mamma, brorsan, Linda och Tommy ute så bestämde mamma sig för att köra hem Linda så vi hängde på hela högen å satt hos linda ett bra tag. Sen hem igen. Sitter å kollar på Idol för tillfället. Lagt Liam. Får se om han somnar eller om han ska ligga å sjunga mer. Sen ska jag städa. Yeey kul verkligen.... inte :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0