Önskelistor!

Är så många som frågar oss vad vi önskar oss så tänkte skriva upp dom. Lite nytt för i år annars brukar jag nämligen säga olika saker till olika personer för då får man oftast inte samma sak. Men iår skriver jag upp allt här så får ni välja å vraka å hoppas ni inte köper nått som jag eller någon annan köpt :D Givetvis får ni gärna köpa nått som inte står med på listan är ju tanken som räknas :)

MIN
Presentkort kläder
Presentkort hos någon bra frisör
Joico (Finns på hårsalong)
Brännbara DVD skivor
Pengar
Ny digitalkamera med laddningsbart batteri
MP3 spelare
Backpacker 1 (Data spel)
Sällskapsspel
Dansmatta

LIAM
Kläder stl 92 eller 98 (Inga bodys)
Extra vantar å mössor
Jacka + Termobyxor
Vinterskor
Potta
Lakan
Elmoped
Leksaksspis
Leksaksmat
Play2learn lärklossar
Garage
Bilar
Play2Learn polisbil
Gitarr (har fått höra att han brukar spela)
Aqua doodle ritmatta + pennor
Arbetsbänk
Verktyg

Typ ALLA leksaker som finns med andra ord. Liam har valt ut det mesta genom att peka. Fast jag kommer köpa lite från listan å även allt jag vill köpa så får han helt enkelt acceptera det :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0