Busungen Liam

Vaknade vid 9 idag. Satt å gosade lite med Liam. Sen blev han rastlös å gick iväg. Jag satte mig vid datan och strax efter kommer Liam med sin lastbil å sätter sig på golvet å börjar leka med den. Sen tog han med den ut i köket och jag hörde hur han brummade. Sen blev det tyst. Underligt tänkte jag och gick ut för å kika. Han hade klättrat upp på bordet å tagit vällingsburken (Ligger i en glassburk) så det låg välling över HELA köksgolvet. Den hade jag ju nästan precis köpt så var bara slänga å åka in till stan å köpa ny. När vi kom till konsum så såg jag att han knäppt upp bältet oxå sa han satt inte ens fast i bilen. Det är en stol som han bara sitter i vanligt bälte å då hade han lyckats komma åt den på nått vis. Men på hemvägen satt han som tur var fast hela vägen hem. Roland kom och hämtade Liam klockan tre. Liam ville först inte med farfar. Han skrek å klamra sig fast vid mej. Men sen gick det allt bra att bli med farfar :) Vet ni vad jag gjorde då mellan 15-18? Jag sov :D äntligen säger jag bara asskönt var det :) Typ kvart över sju kom älsklingen hem igen :) Syrran har vart här på kvällen och diskuterat lite halloween och så. Vi närmar oss :) Längtar längtar längtar :) Liam vaknade till så jag tog upp han å satt han i knät. Han somnade medan vi kollade på tv så han låg å sov i mitt knä. Kan inte ens minnas när han gjorde det sist. Han var så liten på den tiden.. Var jätte mysigt att få ha en sovande bebis i famnen igen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0