Härliga fredag :)

Idag har Liam vart lika gnällig som igår. Han är inget rolig alls :( Jag, Liam, Mamma å brorsan åkte in till stan. Först till Atlantis för att hämta ut mina halloweensaker :) Sen apoteket å hämta ut mina nya tabletter. In till Ica å köpa blöjor till Liam Sen åkte vi inom Liams dagis å hämtade hans skor för han hade stövlarna på när jag hämtade han i onsdags å vill inte sätta på han stövlar i en vecka :) När jag kom dit sa fröken nej men herregud jag har ju inte sett Liam idag. Så jag skrattade å sa nej de kan jag förstå för han sitter i bilen och då sa hon gud vilken tur :) Han ska förresten ta skolkort 5 November :D Ska bli kul att se hans första dagiskort :D och sist inom Mc Donalds. Liam fick en bok som morbror uppskattade för den satt han å läste :) haha När vi kom hem var jag tvungen att kolla på mina saker. Å jag måste säga att jag är besviken på en sak. Kan inte säga vad eftersom folk då vet vad jag ska vara och det är hemligt :) men sen är jag väldigt ledsen på klänningen oxå. Det är svart tyg till midjan sen är det bara genomskinligt tyll ner till knäna. Men man ser ju precis allt. Hade dom tänkt jag skulle springa runt på stan å visa allt? Nej tack. Så får köpa en ny klänning. Sa till mamma att hon kunde ta min klänning men då måste hon nog köpa svarta strumpbyxor så hon inte visar allt för alla :) Det syns ju inte jätte tydligt men är inget fint om folk ser vad för trosor jag har på mig. Har precis sett på Idol. Måste säga att jag älskar Erik :D haha sen gillar jag Tove, Nicklas och Eddie :) Vilka gillar ni? Nu ska jag gå å vara social mot Liam igen. La han halv sex men har fortfarande inte somnat. Bara gråter och gråter och inget duger :( Han har fått alvedon och har inte feber så är väl antingen en tand på g eller nått annat.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0