Jävla Expert!!!!

Igår var jag så trött att jag somnade redan innan 22. Hur ofta händer det liksom? Iaf så vaknade jag tidigt i morse av sms. När jag skrivit några sms å avslutat samtalet så skickade syrran. Det svarade jag inte på å fortsatte sova. 10 min i 12 vaknade jag sen av Liams skratt och insåg att fan Liam hinner inte till dagis. Så jag ringde dagis å sa att Liam inte kom å sen ringde jag skolan å sa att jag inte kom. För att ta upp Liam göra han i ordning osv så hinner jag aldrig till dagis klockan 12 då han ska lämnas och jag hatar att komma försent. Men jag har inte råd att stanna hemma från skolan ju :( men det får bli sista gången. Måste skärpa mig! Vid tre åkte jag, mamma, Syrran och Liam in till staden. Jag skulle kolla om min kamera kommit eftersom jag lämnade in den den 5e å ja visst fan hade den kommit. Den kom redan den 8e. Å det gjorde mig jävligt förbannad alltså. Första gången jag lämna in den så fick jag lämna mitt nummer. 4 dagar senare kom den men jag hörde inget om det så jag gick dit efter en vecka å kollade om den var färdig. Jo då den hade ju legat där ett tag å dom sa att dom skickat sms. Men nummret dom skrivit upp var ett nummer jag ALDRIG haft å inte ens visste vem som ägde innan mamma sa att det var till en av hennes kompisar.  När jag lämnade in kameran den här gången så frågade hon efter mitt nummer å jag gav det till henne. Å jag känner mig så naken utan kameran så jag gick dit idag å kollade om dom fått den. Mycket riktigt så hade dom ju fått in den 3 dagar efteråt redan och dom sa dom skickat sms. Till vilket nummer? Jo visst fan DET NUMMRET JAG ALDRIG HAFT!!!!! varför ska dom hålla på och fråga efter mitt nummer om dom ändå aldrig använder det? Blir så irriterad! Men nu har jag iaf kameran till halloween :) Längtar så mycket :p Jo förresten tröjan jag köpte till Liam för en vecka sen har inte kommit än. Men allt jag köpte efteråt har jag fått. Får nog skicka mail till henne å kolla vart mitt paket är!! Efter att vi vart på Expert å hämtat min kamera så gick vi till atlantis för å köpa mina halloweenkläder. Men dom skulle tydligen komma på måndag så får väl vänta lite till :( När vi kommit ut igen så hjälpte jag Liam ner för trappan å sen stod han själv på asfalten så bara ramlade han rätt ner å slog kinden i asfalten. Jäklar vad det lät :( Han blev så ledsen, försökte trösta han men det gick inte. Han ville tydligen till mormor så jag lämnade över han till mamma å vet ni vad? han blev tyst å börja flina. Ja här är man populär hos sin son inte :) hehe. Sen åkte vi till konsum och handlade lite sen direkt hem. Jag och syrran käkade lite mat, jag skördade min farm å sen såg i på film. Flickvänner från förr. Den var väl okej iaf. Sen kom brorsan hit å så åkte han med syrran in till stan. Så jag gav båda två en varsin flaska sprit att supa i sig ikväll när jag får sitta här hemma ensam med min söta sovande bebis :)

Nu bjuder jag på en halloweenbild från förra året eftersom i år inte kan komma snabbt nog :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0