Kallvatten :(

Vaknade vid tio av Liam. Jag känner att jag måste få sova ut någon dag innan skolan börjar igen nästa måndag. Så tänkte göra det idag när Liam var hos sin pappa. Men han hade ingen bil så det blev inget. Ist fick jag vara uppe hela dagen med en skrikig liten kille. Vi satt på hans rum och lekte. Han lekte sätta hinken på mammas huvud. En mycket rolig lek för Liam mindre rolig lek för mig som fick antal slag på näsan av hinken. Sen har Liam klättrat upp på skötbordsdelen längst ner å gått upp på blöjhinken så han står liksom halvvägs på skötbordet och halvvägs på hinken så säger han dadada å skrattar så mycket han kan. Jag stod å diskade å sa till han att gå ner. Ungen lyssnade givetvis inte. vad hade jag väntat mig? :) Gick dit å tog ner han å hann knappt tillbaka till disken förrän han var uppe igen. Han har börjat klättra på ALLT. Stolen upp till databordet till översta hyllplanen NÄSTAN. Från soffan till bordet osv. Snart ramlar han och slår sig allvarligt :( Har även ätit tacos idag med mamma, Liam och brorsan. Brorsan var barnvakt medan jag åkte å handlade :D Så nu har han passat sitt gudbarn hela 2 gånger på 1 år å 2 månader haha :D Sen skulle jag duscha idag med. Det blev iaf svinkallt. Hade inget varmvatten helt plötsligt :( Å då snackar vi inte lite ljummet eller kallt utan vi snackar om RIKTIGT JÄVLA ISKALLT!!!! Jag känner mig absolut inte ren för fem öre när jag bara har kallvatten. Och ikväll badade jag Liam. Han tyckte det var kul idag med :) Jag fick inte ens ta upp han ur vattnet idag. Han SKULLE sitta där tills HAN ville komma upp. Han var ju lite skrynklig när han kom upp :) Sen sprang han omkring naken å tog sig på snoppen. Sen ställde han sig upp i soffan, drog i snoppen å sa titta. När jag sa att jag inte ville titta börja han skrika å gå iväg haha :D Liam somnade halv sju idag och jag satt å kolla på vem kan slå Filip å Fredrik. Måste säga att jag verkligen hatar dom två. Anledningen till att jag kollar är bara för att se när dom väl blir slagna. Vilket dom faktiskt blev idag :D Av Idun :) Hon skadade sig i 4e spelet. Börja halta osv. Hon körde på ändå och vann en halv miljon kronor :) Gissa om hon blev glad. Härligt att se att folk kan slå dom :D Nu ska jag strax gå å lägga mig. Lär ju inte få sovmorgon i morgon heller direkt :(

Kommentarer
Postat av: Jannike

Helo :) Jag tänker bara shit när jag läser, haha du vaknar klockan tio och säger att du vill få sova ut, jag har typ aldrig hört om ett barn som sover till tio ju :D Ha det bra och hälsa liam och familjen. Kram

2009-10-30 @ 08:58:02
URL: http://imsevimsevilse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0