Lever som förr typ

Ska berätta om helgen när jag får tillbaka elen för går inte skriva så långa texter på telefon :( idag vaknade jag kvart i två. Skönt :) mamma bjöd på köttgryta så jag gick dit och åt mat. Tänkte säga god mat men det smakade inget. Jag är nämligen väldigt förkyld IGEN.... :( syrran kom hit vid fem eller så. Sen kom janne. Så mamma tyckte han kunde kolla varför jag inte får värme på elementet i sovrummet. Elementet slog ut säkringen hela tiden. Så fort mamma satte i en ny så small den. Vi drog ut sladdar och stängde av elementet men det hjälpte inte. Så jag har bara el i köket och badrummet. Är rätt mörkt hos mig. Och otroligt tråkigt utan varken data eller tv. Mamma ringde hyresvärden. Hon skulle skicka hit en elektriker i morgon. Lite svårt att få tag i det på en söndag. Bara hoppas dom har tid i morgon då så jag inte lever utan el länge. Och utan värme i sovrummet. Sover med två täcken och en filt. Fredrik lämnade liam vid sex idag. Så han var med familjen och kollade på film förut :)

Kommentarer
Postat av: Jannike

Hej kusinvitamin! Hur mås de? Kul att du börjat dansa förresten :) Vet att jag är världens sämsta men jag vill verkligen komma och hälsa på er snart! Ta hand om er, kram

2009-10-05 @ 18:06:13
URL: http://imsevimsevilse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0