Lördag och söndag

lördag: Sofia kom hit :) Hon färgade mitt hår :) Sen tog vi tåget till Charlottenberg där jag fick gjort av med 3000 kr. Inte så farligt(A) Nej men jag köpte Jacka och termobyxor, Stövlar till Halloween, Röda byxor till Liam på halloween, Vanliga skor till mig, 6 filmer m.m Så egentligen var det bara saker jag behöver haha :) Liam ska få vara en söt liten djävul i år :p Hittade docj ingen helröd tröja till killar någonstans i charlottenberg. Så gick in på tradera å kollade igenom ALLA auktioner i hans storlek å jag hittade EN auktion med en röd tröja. Så jag köpte den med en gång. Det var även en annan tröja med där som var skitsnygg så han får väl den på köpet då haha :) Inte fanns det röda tofflor till han heller. Å det ska vara ett köpcenter liksom så har dom inget man behöver! Vi åkte med syrran hem när hon slutat jobba. Så hon körde hem oss till mig. Brorsan kom över och kollade på två filmer med oss medan vi satt å käkade godis, chips, dricka, chokladpudding haha. Eller ja Sofia såg bara på en film sen satt hon vid datorn. Trevliga kompisar man har va? =) Hon åkte hem vid typ ett. Då gick brorsan hem å jag gick å la mig :)

Söndag: Liam fick vara hemma med mig idag :) Fast det kändes som att jag var ensam ändå. Från halv tio till halv ett så var vi uppe å busade å hade oss. Sen somnade Liam så jag hann göra massa. Tvätta två maskiner, diska, städa, laga mat osv. Lagade kassler för första gången i mitt liv. Så bjöd jag brorsan så han var här å åt med oss. Liam vaknade när jag stod med maten. Halv fem vaknade han så han sov ju väldigt länge idag. Men han somnade kvart över sju efter att han blivit ren å fin. Idag var han iaf inte så jobbig att bada. Han skrek ju å så som vanligt men han böjde sig ner å plaskade lite emellanåt iaf :) Ska invänta en auktion med röda tofflor åt Liam å sen sova. Hittade bara tre auktioner med röda tofflor å det var samma tofflor så missar man ena auktionen kan man ju bjuda på ett par till haha :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0