Musikcafe :)

Idag var jag uppe ovanligt tidigt för att vara jag den senaste tiden. Kvart i sex :) Skördade min farm. Smsade med Liams pappa å tog upp Liam. klädde på han en himla massa kläder och åkte vidare till dagis. Släppte av han och åkte till skolan. Hade samhällskunskap första lektionen. Vi skulle redovisa grupparbete på två och två om det partiet vi hade fått. men så saknades det en i varje grupp så hon gjorde om grupperna idag och gav oss nya partier så fick vi redovisa efter en timme. Jag å Dasja hade socialdemokraterna. Kan inte påstå att jag vet ett dugg om politik. Skittråkigt är det oxå. Sen hade vi lunch och efter det hade vi engelska. Vi hade prov idag. Skulle översätta 10 meningar från svenska till engelska. Tror det gick lite bra åtminstone men inte riktigt bra tror jag. Hmm. Jobbigt med prov. Efteråt åkte jag till Konsum och köpte ÄNTLIGEN 10 kg RIKTIG potatis. Skönt hehe. Var hemma i 1,5 timme typ. Försökte få Liam att sova vid fem men han ville inte. Åkte tillbaka till skolan på kvällen så var där kvart i sju med Sofia, Liam, Madde och Sara. Kollade på musikcafet. En otroligt snygg kille är med och sjunger därför jag var där :P haha. Liam blev trött halvvägs och började skrika å ha sig så var ju bara till att ta med han ut. Stod å väntade på mamma i 15 min med en kille som vägrade använda napp, lyssna på mig eller sluta skrika. Men så kom mamma, Jag satte han i bilen och han tog av sig sina skor precis innan han somnade. Kom hem å kunde klä av han alla kläder utan att han vakna. Då är man trött :) Jag har vart så trött idag. Redan vid fem höll jag på att somna. Så nu tänker jag faktiskt krypa ner i sängen tidigt för en gångsskull. I morgon börjar jag ju inte förrän 12.30 :D God natt :p

Kommentarer
Postat av: Milli

Riktig potatis? Finns det låtsas också? :D Jo jag hörde att hur han skrek!! Han var inge glad då nej.. hehe..

2009-10-16 @ 12:12:59
URL: http://millis-vardag.blogspot.com/
Postat av: Anonym

Fin blogg :) Hitta dej hos erika :P

2009-10-18 @ 13:48:50
URL: http://mandysmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0