Norge + Dagen :=)

Igår åkte jag, syrran och Liam till Norge för å kolla efter lite halloweensaker. Mamma hade åkt iväg med Liams barnstol så jag fick packa upp den nya jag köpte för typ 6 månader sen :) Han såg så nöjd ut när han fick sitta i den. Skulle åka till jössefors å byta stol men då var mamma påväg hem så vi möttes på OK ist. Hon sa att det såg bra ut med Liams nya stol så vi körde på den till Norge. Där hade dom inte så mycket som dom brukar. Det var lite tråkigt :( Sen stannade vi på extra toys å kollade. Inte mycket att välja på där heller. Men tror ni Liam blev glad när han fick springa omkring där inne? =) haha. Sen inom Centret i Challa. Vi åt på Mc Donalds vilket milli tyckte var kul eftersom Liam fick egen mat å han hade ju sin egen stil att sitta i soffan å käka :) Inne på HM fick Liam välja skjorta och byxor till sitt första dagiskort nästa torsdag. Byxorna han valde var brunrutiga gubbyxor och det tänkte inte jag betala 300 spänn för så han fick snällt se sig om efter annat =) Han valde en röd skjorta. Den sprang han omkring med i hela affären. Tappade han den så tog han upp den snabbt :) Han gillade nog den :) Sen valde han ett par ljusa jeans :p Japp han får välja sina egna kläder så länge jag vill betala för det iaf haha :D Sen köpte jag mitt första smink å. Eller ja jag har ju köpt kajal 2 gånger förr. Annars har jag fått bara. Men igår köpte jag mascara, kajal och ögonskugga som jag tänkte ha på halloween. Testade att sminka idag och det blev inte ett dugg snyggt så vet inte hur det ska gå :(

Vid 10 idag gick jag bort med Liam till mamma så jag kunde sova. Gick inte så bra hann knappt somna förrän han var tillbaka igen kändes det som å då hade han vart borta några timmar. I morgon eftermiddag ska hans farfar ha honom så då SKA jag iaf sova. Mycket tjat om sömn nu för tiden va? Är nu när Liam är trotsig som man känner att sömn är ju rätt bra att ha :D Annars har han bara vart gnällig å skrikit å så idag. Badat har han oxå för han fick klubba i håret den lilla busen. Han är verkligen otroligt söt min lilla skatt :)
Nu ska jag hoppa i säng. Natti :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0