Om helgen som var

Lovade ju att berätta om min helg när jag fått el igen. Fick el i måndags eftermiddag. Var elementet som var paj och tagit ur allt. Så jag fick ett nytt element så nu är det varmt och skönt här :) Liam har vart sjuk så därför jag inte riktigt brytt mig om att skriva. Men nu sitter Liam på sitt rum och leker med Nalle Puh så då kan jag berätta för er om min helg :)

Fredag:
Mamma passade Liam eftersom jag skulle ut. Egentligen var det hans farfar som skulle ha han men så var hans tjej sjuk när han kom hem så då var det lite dumt om Liam var där :) Jag, Brorsan och Martin åkte till min Linda och satt där en stund. Sen gick vi tre ner till Timmys å käkade mat. Gick på systemet å sen var vi utanför Rajjens när Camilla, Alex och Jonny kom. Vi trängde in oss i bilen och åkte med till Camilla. Där var vi inte länge förrän Ingela kom och körde oss hela högen bort till Johan. Jag, brorsan och Martin blev avsläppta där. var bara Anders och Johan där. Sen kom Andrea, Camilla och två till. Vid halv nio gick jag hem till syrran för att möta upp henne då hon kom hem från jobbet. Vid tio typ så gick jag och Syrran inom Johan å lämnade brorsans telefon sen gick vi vidare till Jörgen. Utanför hans port stod det ca 10 poliser och alla vi mötte på väg upp sa att dom kraschat en fest. Jörgen hade inte svarat på Millis SMS så hon ringde upp å han sa att det var bara komma det. Det var hos hans granne dom var å inte hos han :) Var faktiskt väldigt kul på Jörgens fest och trevliga kompisar hade han oxå :) Vid tolv gick vi bort till Tivolit. Brorsan blev tagen av ordningsvakterna 4 stycken. Jag sprang efter och fick dom till att släppa brorsan. Han stod med ryggen mot dom å snackade med jörgen när dom kommer å tar han bakifrån och säger du kom med här. Hallå??? Men iaf brorsan hällde till slut ut sina öl och blev släppt för jag e en så snäll syster :) Sen åkte jag, Milli, Jörgen och Therese en karusell. 50 kronor kostade den och den var verkligen tråkig. Men men allt är kul på fyllan :) hehe. Jag och syrran kom hem till henne halv tre.

Lördag: GRATTIS ÄLSKADE SYSTER PÅ 23ÅRS DAGEN =)
Camilla körde hem mig och brorsan vid halv elva på morgonen. Jag bytte kläder medan mamma å brorsan packade bil. Camilla och chrille åkte å hämtade Milli och jag å mamma lämnade av Liam på Mc Donalds där hans farmor tog emot honom :) Sen åkte vi vidare till Kappahls taket där vi mötte upp Simon. Sen kom brorsan och syrran så vi tog med dvdn, Förstärkaren å baslådan osv med genom en porslinsaffär å gick ut genom deras nödutgång. Gissa vad folk stirrade då haha :) Vi kom iaf ut på taket å där ställde vi ner allt å brorsan började koppla ihop allt. Alla på torget stirrade på oss. Inte vana vid att folk står på taket kanske :) Testade musiken och den funkade. Så familjen gick bort å ställde sig på torget och jag och Simon mötte resten av dansgruppen. Klockan ett stod vi på våra platser och var beredda på att börja dansa. Musiken startar och vi börjar dansa. Det hackar å vi börjar om från början. Så gick det typ tre gånger så vi sket i det. Mamma sprang till expert å bad om att låna en sladd till en iphone å det fick hon. Så brorsan kopplade in simons iphone ist för dvdn och det funkade. Så vi gick ut på våra platser igen och musiken startade. Vi började köra från två håll. Men simons grupp dansade inte eftersom dom tyckte det var för lågt. Så det blev ingen dans då heller tyvärr. Vi packade in allt i bilen och åkte hem till syrran för att möta Sture. Var Sture, Farmor, Peter och hans tjej Emelie som kom för att fira Milli. Jag fick oxå en present. Hade jag inte räknat med men det var ju snällt. När dom åkte tog vi i familjen en tur till Shaloms pizzeria för att käka lite :) Då skickade Simon SMS till mig om att vi inte ens ska dansa på kvällen :( Himla synd att vi inte fick visa upp det vi lärt oss. Men då slapp jag ju iaf göra bort mig :) Åkte hem å fixade i ordning mig. Blev nobbad av båda tjejerna jag skulle ut med eftersom dom hade feber så helt plötsligt skulle jag ut själv. Men så skickade jag till Therese och dra på trissor hon hade oxå blivit lämnad :) Så vi träffades i stan och åkte till syrran på förfest. Sen kom Camilla. Och något ragg therese raggat upp. Vi åkte raggarbil ner till stan. Bara ca 12 pers i den. Trångt var det iaf :) Jag, Therese och två killar skulle till Mulan men dom tog 50 kronor i inträde så då ville jag inte. Så kul är det faktiskt inte på Mulan. Gick till Rajjens utan Therese och killarna och var med brorsan och hans kompisar ist. Sen gick jag bort till Tivolit ensam för att åka virvelvinden med syrran och Camilla. men då hade dom redan åkt den så det var min första marten utan att kolla i stånden eller åka virvelvinden :( Syrran träffade några kompisar som hon stod och babblade med så jag gick ensam bort till timmys. Knökfullt med folk och mitt i smeten träffade jag brorsan och hans kompisar. Så jag hängde med dom bort till Eliza å på vägen där hämtade mamma oss så vi var hemma runt halv tre då med. Om jag hade kul? Nej inte ett dugg!

Nu ska jag snart iväg till stan med mamma. Vi skulle vara färdiga klockan halv två så får väl dra upp Liam. Göra lite mat han kan få på vägen och sånna saker. Jobbigt det är att stressa. Men vad gör man inte för lite kinabuffe :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0