trött trött trött

Liam har vart lite dålig idag så var inte på dagis eller i skolan. Så nu har jag LOV :) äntligen. Jag fick tydligen film på palletten igen. Nice :p och jag missade att snyggingen sjöng igen det är ju helt otroligt alltså. Liam har iaf gnällt/gråtit/skrikit typ i ett hela dagen. Förutom den halvtimmen vi dansade till Jordin Sparks - SOS och även Billie Jean och Beat it med Michael Jackson. Liam kan ju det här med dans han :D På eftermiddagen kom vi äntligen iväg till stan för att hämta mitt paket som kommit efter 1,5 vecka. Var på tiden. Så nu är Liams halloweendräkt färdig :) min hämtar jag i morgon :) längtar till jag får se hur det ser ut å så :p Vi hämtade upp syrran och åt mat. Eller iaf vi syskon och Liam åt. Mamma tittade bara på. Sen lämnade vi syrran och åkte hem. Vid sju kom brorsan hem till mig för att se film. Men efter 15 min var det kört igen. Så nu jävlar åker dvdn ut. Dags att köpa en ny alltså. Så vi bestämde oss för att se från mammas data till tvn för deras dvd är hos tommy. Men så hade inte mamma ett sånt uttag på sin data. Det visade sej att brorsan hade det. Men så fick vi inte någon bild på tvn ändå. Man såg när man startade upp datan men inte när den kom in på skrivbordet. Så brorsan ringde mamma å fick prata med tommy. Efter mycket strul så sa Tommy att dom kommer. Så mamma å Tommy kom hem för att fixa bilden å så. Efter typ 15 minuter var det fixat. Så halv nio fick vi börja se på filmen. Brukar det ta er 1,5 timme att sätta på en film eller är det bara vi? =) Efter filmen gick vi hem till mig och åt chokladpudding. Brorsan gick hem och jag skördade min farm :) sen tog jag med mig en film å gick över till brorsan. Nu har jag precis kommit hem. Betalat räkningar för 6000 å har 4 kvar som jag betalar på tisdag då jag får resten av pengarna för i morgon ska jag hämta ut mina halloweenkläder för typ 1500 spänn :( hehe. Så det känns bra att vara av med dom flesta räkningar och ha några tusen kvar ändå tycker jag :) Nu ska jag hoppa i säng å hoppas Liam är snäll och ger mig sovmorgon i morgon. Men det är väl för mycket begärt :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0