YES idag var en bra baddag :)

I morse vaaknade jag halv åtta. Tror ni jag fick panik eller? Så var inte mamma vaken så efter att jag klätt på mig så fick jag springa bort till mamma å väcka henne. Sen in å ta upp Liam å klä på han. Tror ni han blev arg på mig? Direkt upp utan morgongos å sen ut i kylan? nej han var mycket arg på mig :( Ringde dagis å sa han skulle bli sen. Han kom tio min för sent men fick äta frukost ändå det var ju snällt :) hehe. Sen åkte jag till skolan. Skrev två brev på svenskan och sen fick jag intervjua Kimete. Det var allt vi gjorde på 2,5 timme. Ja slapp svenska har vi ja. Sen såg vi på en teater. Komemr inte på vad det hette men det är sån där som pupliken ska stoppa och ändra på. vet ni vad jag menar? :) Det var bara jobbigt att dom avbröt hela tiden tyckte jag. Det var bra första uppvisningen iaf :) Sen valde vi nya saker till palletten. Slutade då klockan 14. Jag valde film igen, tråd och garn å sist tyska. Hoppas så klart på film men. När mamma kom 14.30 åkte vi å hämtade syrran å åkte å käka en pizza. Sen hämtade vi brorsan. han fick mat från kockis å sist och minst hämtade vi Liam från dagis :) Släppte av syrran och åkte å handlade. Jag köpte 12 chokladbitar. Det var 4 för 20. Men så gick jag ur affären å tänkte fan vad dyrt. Så kollade på mitt kvitto å jag hade fått betala 7.90 för alla bitar. Så jag sa till mamma. Hon gick tillbaka för å säga till. Räknade ut att jag skulle få tillbaka 36 kronor. Mamma komemr ut å ger mig 11.50. Precis 11.50. Hon i kassan såg tydligen inte att det var TOLV bitar istället för FYRA fast dom stod på samma ställe. Men mamma orkade inte gå in igen så jag förlorade lite pengar men fick ju ändå tillbaka lite då :) Åkte hem å skördade min farm på facebook. Det måste ju göras :) Sen satt jag å Liam på hans rum å lekte med hans mobiltelefon. Han var jättegullig. När den ringde la han den på huvudet å sa öh da bla bla å när jag skrattade åt han la han den på mitt huvud som om de skulle gå bättre :D Efter att vi lekt i hela 40 minuter så insåg jag att klockan redan var halv sex. Shit. Fyllde upp badvattnet å förberede mig för slagsmål. Men Liam var bara gnällig i 30 sekunder kanske. Sen satte han sig själv och började plaska å skratta å ha sig. Jag stod mot dörrkarmen å bara njöt av att se min underbara son bada för en gångs skull. Det blev iaf blött ända ut i hallen så lite kul hade han nog. efter 15 minuter tyckte jag vattnet såg lite väl äckligt ut. Tog upp Liam å insåg att busen bajsat. Så jag tog duschen och sprutade av han å han skrek inte då heller. Börjar han äntligen tycka om att bada eller var det bara en engångsgrej? Sen sprang det omkring en nakenfis här i en halvtimme. Eller ja sprang å spran han hade fullt upp med att stå å titta på snoppen haha :D Halv åtta kom han iaf äntligen i säng å somnade :)

I morgon ska Liam på sitt första tandläkarbesök :)

Tandkräm i ansiktet :) haha


Tittut snoppen är det så du ser ut? :)

Kommentarer
Postat av: Milli

Fan vad jag skratta när jag läste detta inlägg då :)

2009-10-22 @ 13:33:16
URL: http://millis-vardag.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0