Andra inskolningen

Liam började 9.30 idag. Gick till mamma typ 5 över 9 så sa hon e det redan dags tycker du. Så jag sa ja han börjar ju om typ 30 min. Å då fick mamma fart iaf. :) Jag var stressad hela vägen till stan. I stan blev vi stannade av polisen till råga på allt. Mamma körde alldeles för fort å fick tvärnita för polisen. hade inget bälte å framdäcken är väldigt olagliga. Men polisen kolla hennes körkort å om hon var nykter å sa ha en fortsatt trevlig dag. Han var nog på bra humör idag haha :D Men kom iaf 9.25 så inte sen iaf :D

På dagiset så var jag å Liam inne med fröken i 35 min typ. Sen gick vi ut. Liam var med Maria å jag var med andra barn. Han tittade inte ens efter mig å var fullt upptagen med att kolla vad barnen gjorde :) Så Maria sa till mig att om han e så snäll alltid så behöver vi inte inskolning nästa vecka. Å det vore väldigt bra då jag inte får ta ledigt mer. å kanske längre dagar redan i slutet av veckan. Vore bra.

Efteråt åkte vi till syrran å skrev ut en bild på Liam att ha vid hans hylla på dagiset. Å sen åkte vi till min skola. Träffae Sandra och Madde med en gång typ. Så vi tog med oss Rasmus å begav oss till musikskolans filmaula för å se film. Vi började tro vi kommit fel när alla andra kom. Filmen var dålig men vi slutar direkt efter filmen så jag slutade 14.15 idag ist för 15.30 Super :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0