Bajsmorgon

ja då var det ne sådan där morgon då man inte orkar gå upp, drar sig upp strax innan man åker. MEN idag kände jag bajslukten redan i hallen. Gick in till Liam där han satt å skrattade UTAN blöja. Han hade tagit av den å det var bajs överallt. Fy vad vidrigt. Var bara slänga Liam i duschen. Då blev han inte glad på mig. Sen fick jag ta ut han i det svinkalla vädret med blött hår. inte bra inte bra men vad gör man?... Skolan var dryg som vanligt. Var rätt ensamt idag faktiskt. Sen åkte jag och mamma till verkstaden där jag lämnade blodprov. Så skulle min läkare ringa upp mig när det var färdigt. Sen var vi inom på banken å sen åkte vi till syrran och fotade lite för hon har hämtat ut sin kamera nu som vart på lagning. Apropå det så måste jag lämna in min IGEN på måndag. Vill nämligen ha den med på marten på lördag haha :) Sen var det dags att hämta Liam och åka hem. Käkade lite mat å sen kom syrran hit för att passa Liam. Åkte in till stan, hämtade Brorsan, mötte Tony å gick till vuxenskolan där vi hade handledarutbildning 18-21 fast jag fick gå klockan 20 för idag var andra och sista dansträningen. Jag är skitnervös och kommer misslyckas totalt med dansen men hej vem bryr sig förutom jag? haha Halv tio typ åkte vi hem. Jag satt å kolla på film med syrran och nu har hon åkt. Så jag ska öva lite på Historiaprovet vi har i morgon och sen sova. God natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0