Busat

Nu e jag trött efter att ha busat med lilleman. La han precis i sängen för han verkar väldigt trött han med. Syrran har vart här en liten stund. Sen gick vi till mamma å sen åkte hon hem. Jag ska väl snart börja med maten. Den ska vara färdig klockan fyra är det tänkt. Glöm nu inte grönsakerna Jezzica :D Ska väl försöka gå ut å gå oxå efter maten. fast det regnar lite men det tål jag. Eller ska jag ut nu så Liam kan sova i vagnen å göra maten till 5 ist? nja nej det blir nog inte bra å äta middag så sent för han. Men e lite sugen på å gå :) Ladda MP3n med bra musik å försvinna i sin egen lilla värld för en stund. Men nej nu får jag nog börja med maten.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0