Första inskolningsdagen

Var på dagiset med Liam klockan 10-11. Han fick inte vara med barnen idag utan dom var ute å vi var inne med hans fröken Maria. Hon tyckte han var riktitgt duktig då han satt å lekte själv å var i hennes famn osv. han e snäll den lilla busen. Kom hem å busade lite medan mamma var här å fixade saker på min data. Han skrattade massa massa massa :) Så söt när hna gör det :)

Nu sitter jag på Facebook som vanligt på Farmville. Behöver fler grannar så snälla snälla lägg till mig som granne på facebooks farmville =) Jezzica Carlmark :D

Nu ska jag ta upp lillen som vaknade. Han har ätit pannkakor innan han somnade så sov nog gott. han börjar nog bli sjuk. Är jättevarm å är röd i å runt ögonen :(

Kommentarer
Postat av: Julia19 år mamma till en prinsessa på 3 år och snart mamma till en till flicka!

Oj bara 6 timmar efter förlossningen? Jag tror jag skall försöka stanna två dagar denna gången iallafall sist ville dom ha kvar mig i en vecka pga jag var så ung men nu är det ju andra barnet och jag är lite äldre så hoppas att jag iallafall får stanna 2 nätter så allt funkar :)Tack för tipsen!



Kram

2009-09-07 @ 17:44:14
URL: http://littlemommy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0