Göteborg

Då ska jag berätta om fredagen. Var alldeles för trött för det när jag kom hem.

Vi kom ner vid tolv typ. Tillslut hittade vi en parkering å så gick vi till nordstan för lite shopping. Sara och Madde köpte en varsin jacka. Sen tog vi spårvagnen till Mc Donalds haha. Var faktiskt rätt mysigt där. färgglatt å anorlunda stolar osv. Mötte upp resten av klassen och Bosse å Hans utanför bokmässan klockan 15. Därifrån gick jag, Madde å Charlotte över till Universeumet. Vi var nämligen dom enda som inte skulle på bokmässan :) Var nästan inget folk på universeumet. Var jättegott å gå där i sin egen takt. Men vi fick lite lite tid tycker vi allt. Hann inte ens se på allt så en dag där hade inte vart fel. Var jättekul. Jag och Madde dansade :) Sen gjorde vi alla en väderprognos i tven, spelade massa spel å gjorde låtar osv. Mycket kul faktiskt :) 18.15 mötte vi klassen utanför bokmässan och gick till bussarna. Efter ett tag byter Bosse chaufför så att Mai får köra ist för han. Efter ett tag kör Mai på en grävling. Madde vaknade haha :) Mai blev så chockad att hon vägrade köra mer så Bosse fick ta över. Sen höll han på att ta tre rådjur så Mai var glad att det inte var hon som körde då. Vi var framme på skolan 22.30 ca å då skrek Linda på mig. Hennes bil var inte där så jag trodde hon inte kommit än. Men så hade Jonas köpt ny bil å så hade dom den. Hur skulle jag veta det? =) hehe. Kom iaf hem å kollade min farm å sen la jag mig och sov :) Nu ska ni få se lite bilder :)


Madde :)

Sara och Mikaela :)

Mai

Sara och Mikaela :)

Charlotte

Madde och Jag

Charlotte och Madde

Charlotte och Jag



Fler bilder kommer upp på min bilddagbok heter Liten88a där :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

MEN JESSICA! varför la du upp den där första bilden för XD det var den jag inte ville att du skulle lägga upp;O amagaad Haha kram :)

2009-09-27 @ 18:39:31
Postat av: Jezzica

Aj då var det den bilden? Tur att jag tycker du är söt iaf :) hehe

2009-09-28 @ 16:35:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0