Liams stora dag :)

Hmm var ska jag börja? Mina kusiner skulle tydligen "hoppa" in på bloggen så bäst jag skriver något intressant idag :)

Hade Samhällskunskap 8.30-11.30 vi skulle göra en helt ny värld från grunden. Rätt svårt å komma på vad som var viktigtast å vad man skulle börja med å sådana saker. 11.30-12.30 var det lunch å vi passade på å kolla vad vi fått på Palletten. Jag, Madde, Iris å Sandra hade fått vårt 1a val. Film. Så tisdagseftermiddagar ska vi ägna oss åt att se på film. Precis se på film :D Vi var en hel hög på det iaf såg vi. Å någon på våran skola heter Snorren haha :D 12.30-15.15 hade vi engelska. Såg på About a boy. Ja vi ser på mycket film på skolan haha. Försökte ta kort på Madde, Sandra å Mikaela i skolan idag men ingen ville vara med på kort så blev inget bra :( hehe.

Mamma skulle absolut äta mat på Kockis först å hon hade inte satt på Liam finkläderna som jag bad henne om. Så när jag kom hem vid 16 så var jag mycket stressad. ringde mamma å sa att hon får faktiskt komma över å klä på Liam medan jag gör tårtan. Men hann knappt lägga på förrän Madde, Tomas, Alexandra och Linnea kom. Slutade med att Tomas gjorde tårtan medan jag dukade bordet. (Nej Jennie jag tog ingen bild på tårtan men den blev fin) =) Jag köpte 2 tårtor igår. Å öppnade en idag å den var MÖGLIG??! fan vad äckligt. Tomas tyckte inte det var fränt så vi tog den andra tårtan ist. Ska åka in med den i morgon å kräva pengar tillbaka.. Iof bara 18 kr men ändå. Ska fan inte sälja mögliga saker till mig inte :( Sen kom min underbara Linda :) Och sist kom Kenny, Carro och Novalie :) Vi satt å fikade å dom var väldigt dåliga på att äta. Men blev mer över till andra kalaset då typ. Barnen lekte lite å verkade ha rätt så kul iaf. :) 3 barn satt mitt i rummet å lekte å vad gör Liam? Han sitter lite i utkanten för sig själv och leker med saker som ingen annan vill leka med :) hehe. Men när Alexandra och Linnea åkte hem då knuffade han Novalie ist. Riktigt snäll kille. Hon grät lite snabbt å Liam tjöt länge hahaha. Fattade han inte att båda skulle ramla eller tänkte han att hon kunde stå upp med hans vikt oxå eller? hehe :) kalaset var från 16.15-18.00 typ.

Andra kalaset 18.00-20.00 =) Min Linda var med på det kalaset oxå :D Syrran å Camilla kom. Sen kom brorsan och Mamma. Sist och minst kom Sofia :D Vi öppnade paket. Liam drog lite i pappret på Millis present men sen var det kört. Jag öppnade å han lekte kan man ju säga :) haha. Men han verkade gilla det han fick. Så tack så mycket allihopa för presenterna :) Brorsan sa han skulle äta massa massa massa. men den första tårtan tog inte ens slut så nu har jag en tårtbotten liggandes. Milli köpte med en till eftersom den andra var möglig. Någon som vill ha en ny tårtbotten? ;) hehe

Mamma gick hem. Milli, Camilla och brorsan åkte hem. Linda och Sofia åkte hem efter att sofia tafsat färdigt på mina bröst. Det e något konstigt i huvudet på henne att hon alltid måste titta å känna på dom innan hon lämnar mig. Haha nej inte så ofta faktiskt men det händer hehe... Läste en god natt saga för Liam. Pelle Svanslös får en kompis. Han satt med sin Teddy å snosade i mitt knä. Så himla underbart. Han har börjat dra omkring den nallen vart han än går. Den han fick av sina farbröder Jimmy å Carl i doppresent. Han e så himla söt när han kommer med den. Han håller den i handen faktiskt :) hehe. Men han somnade strax efteråt å jag roade mig med att ta kort å skriva upp alla presenter han fick. Jag skriver ju upp allt han får från min sida. Ända sen julen 08 :)

Måste göra klart min bokuppgift tills i morgon. Börjar 12.30 så hoppas jag hinner det i morgon för orkar verkligen inte nu. Vart vaken sen 05.30 typ ju :(

Nu tänkte jag lägga upp lite bilder från kalaset å hans presenter. Blir en del bilder så ni får stå ut med massa bilder :)












Presenter från Linda N :D



Presenter från mig. + skorna jag lagt ut innan.

Presenter från mormor men i dvdhyllan e det bara astrid Lindgren som e från henne

Från Carro å familjen

Present från moster

Från Sofia

Från Madde å familjen

Från morbror

Det var visst en hel del bilder. Är 2 presenter han inte fått än vad jag vet. Men annars ska det vara allt. Är bara att kika. Lägger upp massa bilder på BDB ikväll så gå gärna in där å kika. Liten88a heter jag där.

Kommentarer
Postat av: jenny

Ingen bild på tårtan ;( haha. Tråkigt med tårtbotten i alf.

Vilka fina presenter han fick. Visst är det bra när dom även får behövliga saker som kläder å så det underlättar ju lite i ens egen plånbok efter som kläder å vinterkläder är så dyrt. känns som mycket blir förstört på dagis också. Roligt att det blev en lyckad dag å nöjd Liam :)

Vilken härlig pojke du verkar ha jezzica!



(Min plogg är föresten igång igen om du brukade läsa men jag ska uppdatera den i kväll lite)

2009-09-04 @ 06:46:57
URL: http://minasmasmultron.blogg.se/
Postat av: Jezzica

Ja han fick massa fint =) Han börjar på dagis på måndag så var bäst å köpa lite saker som han måste ha där :) Tack så mycket det tycker jag att jag har med :) hehe Japp den brukar jag kolla. Så får kolla snart då :D

2009-09-04 @ 10:33:58
Postat av: jannike

kära nån vad mycket presenter den lilla huliganen fick :)

2009-09-08 @ 15:59:41
URL: http://imsevimsevilse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0