Lördag

Uppe klockan 9 på en lördag. Det känns. Men i morgon får jag sova hela dagen efter 10 typ =) Liam åt lite halvhjärtad frukost idag. Det mesta åkte ner på golvet. Men han fick hoppa i säng direkt efter så han somnade nästan innan man la han på kudden. Förresten så beställde jag bläckpatroner förra veckan som skulle komma denna veckan. Nu e det lördag så med andra ord kom de inte denna veckan. Dåligt. Å mina böcker jag beställt till skolan har inte heller kommit. Skulle ta mellan 7-10 dagar å jag beställde den 22e. Sånt är störande. Mycket störande. På måndag börjar Liam dagis. Jag e lite nervös faktiskt. Å så får jag nog berätta för dom om hans sjukdom. Eller? Dom kanske funderar på varför han ser så läskig ut annars. Får nog bli så. Å på lördag ska vi nog på Novalies 1års kalas. Hon fyller ju på onsdag egentligen men :D Liam skulle nog tycka det var kul. Får försöka med det iaf. Nej nu ska jag städa lite innan min lilla sötis vaknar :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0