Mycket att göra inför i morgon

Gick upp klockan sex idag. Satte mig å åt panpizza till frukost. Liam vaknade så han fick oxå frukost. panpizza å mjölk som mamma. Det tyckte han var gott. Men det kommer inte bli en vana då pizza kanske inte är den bästa frukosten :) Åkte ovanligt tidigt till skolan idag. Var där redan 8.10. 8.30-11.30 hade vi Matte 11.30-12.30 Lunch å sen 12.30-15.30 hade vi Historia. Å jag måste säga att det e fan den tråkigaste lektion vi har. Satt å kollade på alla förut typ. 3 skickade sms (ink jag) 3 satt bakåtlutade å softade å resten hängde över borden haha. Våran lärare pratar i ett å så säger han typ men det blir lite längre fram å det bryr vi oss inte om å det finns massa blandade teorieer bla bla bla så man vet inte riktitgt på vad man ska lyssna på...

Syrran och brorsan hämtade mig idag. Vi åkte å handlade till kalaset i morgon. Liam fyller 1 år kan inte fatta det faktiskt :( Köpte massa massa massa saker. Å idag har jag massor å göra för här ser ut som om en orkan slagit ner. Så måste laga mat, städa å fixa å samtidigt underhålla Liam för har ju inte sett han sen 8 i morse :( Måste få gosa lite oxå. Å baka ska jag göra. Massa massa massa. Bara börja då :)

Älskade lilla liam blir så stor å grann i morgon :) 03.16 iaf så om några timmar :) Längtar ju nästan haha. Å pappret räckte inte ens att slå in alla presenter så jag får väl ge han dom oinpackade då :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0